Ibland dyker det upp saker som förgyller en annars rätt gråmulen och trist måndag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och grannen har varit ute på promenad med hästarna. Jisses så kallt det är ute! Höll på att förfrysa öronen och saknade min mössa enormt mycket.
Nu är jag dock inne igen så snart blir det hamburgare o pommes och sen ett bad. Min rygg håller på att döda mig efter Ikea-byggandet (kan inte sitta på huk eller knä så det blir lite knepigt att rodda runt en bokhylla ibland).
Idag har det varit alla årstider på samma dag regn,hagel,snö och sol. Och blåser attans gör det eller gjorde när jag gick hem från jobbet
![]()
Husse har pratat med kisse på Skype, med video den här gången![]()
Men hjälp, oj. TACK! Så snällt!
Än så länge går det ...bra. Det åtgår mer svordomar än normalt och jag sover mer än brukligt. Men det går.
Undrar hur många gånger min mamma funderat på detta när det gäller migJag älskar min dotter över allt annat, men just nu funderar jag på vad man kan få för henne på blocket...![]()
Bokar genast en helg,ta en med toppenväder så kan vi grilla när du är klar med trädgårdenFast alltså det behöver inte vara pga att du är helt slut som du behöver hjälp.
Jag har inget hus eller trädgård att bry mig om hemma och gräver gärna hos någon annan.
Sedan är jag en aning knäpp.... att städa hos andra älskar jag member hatar att städa hemma hos mig själv.
Så när ska du sluta svära i din ensamhet och boka en helg?