-3 ute nuHär är det också sol.
Sitter på bussen till jobbet. I em kommer min BS och min psyksköterska hem till mig. Vi ska prata om vad de tog upp på mötet förra veckan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-3 ute nuHär är det också sol.
Sitter på bussen till jobbet. I em kommer min BS och min psyksköterska hem till mig. Vi ska prata om vad de tog upp på mötet förra veckan
Hu så kallt jag hade inte sovit en blund13,4 grader inne, inte konstigt att jag har sovit så gott. På torsdag kommer min kompis Linda hit som är en fryslort av rang. Jag antar att jag måste sätta igång värmen igen då men det är ju så skönt nu![]()
I dag har jag kopt en ny bil. Jag ar ganska ambivalent att overge min 10 ar gamla Range Rover,men behover mer plats for hundar och barnbarn. Sa nu sitter jag har med en 2017 Chrysler Pacifica och vet inte om jag ska skratta eller grata
![]()
Jag hade frusit ihjäl13,4 grader inne, inte konstigt att jag har sovit så gott. På torsdag kommer min kompis Linda hit som är en fryslort av rang. Jag antar att jag måste sätta igång värmen igen då men det är ju så skönt nu![]()
Hållt tummarnaSitter på djursjukhuset med min lilla hund som har fruktansvärt ont. Just nu väntar jag på röntgen....
Känns inte bra alls det här. Tårarna bara sprutar
Sitter på djursjukhuset med min lilla hund som har fruktansvärt ont. Just nu väntar jag på röntgen....
Sitter på djursjukhuset med min lilla hund som har fruktansvärt ont. Just nu väntar jag på röntgen....