Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade med en oroskänsla i kroppen som är svår att skaka av.. Ska snart promenera bort till jobbet, tur att jag älskar det vilket gör att jag brukar "släppa" lite i tankar när det mesta går på rutin.
Hade förresten handledarsamtal igår (angående ex-jobbet) och i hans kommentarer var bland annat att han önskade att jag skrev med 1.5 i radavstånd istället för 1. Ändrade precis om och vips hade jag tio sidor mer text. Enligt vår mall ska vi skriva med enkelt, men jag litar stenhårt på min handledare i detta avseende :D;)

Det finns en kollega som jag av olika skäl inte tål. Givetvis jobbar vi på samma avdelning idag. Mitt goda humör fladdrade långt bort.

13,4 grader inne, inte konstigt att jag har sovit så gott. På torsdag kommer min kompis Linda hit som är en fryslort av rang. Jag antar att jag måste sätta igång värmen igen då men det är ju så skönt nu :arghh:

Strålande sol +3 på väg till sjukgymnasten sedan stallet och efter det jobba kvällspass sedan är den här dagen slut

Sitter på djursjukhuset med min lilla hund som har fruktansvärt ont. Just nu väntar jag på röntgen....

Känns inte bra alls det här. Tårarna bara sprutar

Dagens agenda:
Göra klart och posta inbjudningskorten till dopet (man får ju hålla på i flera dagar när man envisas med att göra dem själv...)
Ta dottern till VC för återbesök samt snacka om det där ständiga snorandet
Hitta nåt gott att grilla ikväll med familjen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 497
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 172
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
311
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka