Vad sysslar vi med del etthundafemtioelva!

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 51 213
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis gått in så nu borstar jag tänderna. Ser slutet av matchen i sängen :)

Jag borde också lägga mig. Så sjukt övertrött så jag skrattade så pass att jag nästan kissade på mig nyss. :rofl:

Hunden har en halv flugsvärm runt sig (nybadad,så luktar inte hallon direkt...) varpå hon sitter blickstilla och bara ögonen rullar runt efter flugorna,sen närmar dom sig munnen,hon blir helt skelögd,sen smäller hon som en groda. Problemet är att hon har stans underbett så dom flyger ut lika fort igen...:rofl::rofl::rofl:

*dags för sängen, tack heeeeeej*

jag borde sova men har fortfarande en skitdag så hade missat att sätta i proppen i handfatet där jag skulle tina hundmaten :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead: 6-15 jobb imorgon inklusive mitt cyklande fram och tillbaks, en mil enkelväg så borde sovit för länge länge sen men nu måste jag ju vänta tills hundarna kan få mat...

3cbba79e54b85b0985bc793fb442970c.jpg

Jag ska upp kl 5 senast imorgon. Sen ska vi köra 100 mil.
Så jag lägger ner fotbollstittandet iom att jag tyvärr inte ens med maximal dos god vilja ser att Island ska kunna vända det här.

Natti på er allihop!

Jag ska upp kl 5 senast imorgon. Sen ska vi köra 100 mil.
Så jag lägger ner fotbollstittandet iom att jag tyvärr inte ens med maximal dos god vilja ser att Island ska kunna vända det här.

Natti på er allihop!
Med maximal dos god vilja så skulle jag tro att de kommer att förvandlas till ihärdiga dreglande bärsärkavikingar som mejar ned alla fransmän i sin väg och skjuter sisådär fem skott utan problem :angel::p

Med maximal dos god vilja så skulle jag tro att de kommer att förvandlas till ihärdiga dreglande bärsärkavikingar som mejar ned alla fransmän i sin väg och skjuter sisådär fem skott utan problem :angel::p
Hey, se där, andra målet skjutet - kanske inte så omöjligt som man trott då :angel: får hålla utkik efter fradga i deras skägg :cautious::p

Jag gillar verkligen att Island inte ger upp så lätt - typ "låt oss göra så många mål som möjligt! rraaaarrggghhh!!" :D:p

Aww, känns ändå inte riktigt som att de har förlorat. De gjorde ett sådant bra jobb i andea halvlek och körde verkligen slut på värdlandets lag som var de enda som besegrade dem. Helt fantastiskt! :up:

Senast ändrad:
Jag ger upp. Väntat 6 timmar nu på att träffa en läkare. Tar en taxi (öhm bårbil?) hem

Stanna kvar. Det tar tid numera.

När jag kom in med magsmärtor tog det mig 9 timmar innan jag träffade läkaren.

Fick dock smärtlindring innan dess. Tack och lov annars hade jag nog dödat någon.
Håller med stanna kvar .För annars blir det samma sak i morgon då du kommer dit igen .vänta i timmar !Hoppas du inte har allt för ont !

40 jävla minuter kvar... bussen åker på varenda liten kostig i hela norra Bohuslän känns det som och jag är åksjuk. Jag vill vara framme nuuuuuuuuu. :mad:

Kvällsmat nu. Eller ja jag försöker. 2 stycken har hunnit "störa" mig i rasten. Men bara 1Tim och 40 min kvar innan jag slutar.

Eh, fick mens. Det förklarar varför hjärnan gick bananas trots alla tabletter :angel::meh:

Nu ska jag duscha och sen sova :D

Tack för tummar och tassar och kramar! Den här gången fick jag med honom hem i alla fall, med en ny kur antibiotika. Hoppas innerligt att det var sista vändan på ett tag. Imorn ska jag ringa och höja försäkringsbeloppet på dom allihopa. Såg att agria har upp till 100' på katt nu, när jag tecknade på mina var 50' högsta och Sixten har snart förbrukat sina lappar :crazy: men nu har vi provat fredag kväll, lördag kväll och söndag kväll, så nästa gång kanske blir utanför jourtid :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Sharpless
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
27 711
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka