JappKvällsmatHär är det vitlökscantandou, kex och rött...
Öööhhhhh, nämnde jag att jag har semester...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JappKvällsmatHär är det vitlökscantandou, kex och rött...
KvällsmatHär är det vitlökscantandou, kex och rött...
Det är sådant som gör att dom som är svårt sjuka får vänta för att någon tjafsar och för att någon går dit för saker som dom lika gärna kan vänta med till nästa dag och gå tillVC istället Blir less på sådant .Tur man har försäkring men akut får jag åka på akuten och sitta och vänta lika som du men jag har 10 mil enkel dit ! Men vänta och se vad dom har att säga !Har mkt svårt att tro att de vaskar fram en mr-röntgen nu så vad kommer läkaren säga?
"Ok du har ont i ryggen och kan knappt röra dig och synd att du inte känner dina ben joråsåatt... Välkommen till kön till röntgen din beräknade väntetid är 18 timmar till"
Och ja jag fattar att mer akuta fall går före men en läkare har precis spenderat 20 min med att tjafsa med en otrevlig tonårstjej som "hatar sin läkare på vc för att han säger att hon ska sluta röka och är fullt frisk i övrigt"
![]()
Oskyldig!Såg att du varit på min balkong och bajsat![]()
Är det inte taskigt att anklaga @Scata för allt som andra scator gör?Såg att du varit på min balkong och bajsat![]()
Är det inte taskigt att anklaga @Scata för allt som andra scator gör?
Ja du vill ju bara vara fin med rosa hatt och halsband
Äntligen någon som förstår när man lider av en stor taskig släkt...
@tornblomma ska jag i protest vägra att betala in min restskatt?![]()