Vad sysslar vi med del etthundafemtioelva!

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 51 213
Status
Stängd för vidare inlägg.
Peppar Island och gläds åt att katten frivilligt satt sig på sin transportlåda i säkert 10 sekunder som hon inte ens velat gå i närheten av alls förut. :bump::banana:
/hallonsaft som tydligen är duktig på att peppa :o;):up:

Hoppas att ett mirakel sker i omklädningsrummet, fanns det inte någon dryck som hjälpte vikingarna gå bärsärkagång..? :cautious::D
Äntligen!!
Ett mål iallafall, hoppas att vikingarna går bärsärka nu! :nailbiting:

...
Or not :banghead:
Hur starka är fransmännen i sina hopp egentligen? :cautious: De verkar ju hoppa en meter upp i luften om inte mer..

För att inte vara för ot - jag tittar på fotbollen ;)

Varit hurtig idag. Åkte och plockade jordgubbar. Åkt hem och gjort två sorters sylt. Stör mig enormt på att ena sylten inte fick plats i burkarna så fick lägga i en bytta. Har nu ca 1-1½ kg kvar så får väl frysa in och göra smoothie med, eller kvargfrukostdrycken.

13533250_1164865900242171_6481895409672628655_n.jpg

Hejar på Island, inte speciellt fotbollsintresserad men ibland får man göra undantag.

Kommer att tänka på nån bild som cirkulerat på fb, nåt som visar att fotbollsspelare ofta gnäller och hästtjejer/killar inte bryr sig om små skavanker på sig själv (fan vad svårt det var att förklara :p).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Sharpless
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
27 711
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka