Nä, är ju inte det. Jag är av åsikten att cig ska smaka just cig![]()
Aha, jag vill ha så smaksatt som möjligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, är ju inte det. Jag är av åsikten att cig ska smaka just cig![]()
Hoppas att ett mirakel sker i omklädningsrummet, fanns det inte någon dryck som hjälpte vikingarna gå bärsärkagång..?Jag fortsätter stötta Island när alla andra sviker. Kämpa och gno är ju en halvlek kvar, ta fram vulkanlavan och bränn på!
Morfars marinerades i skinkspad (inte av honom själv dock). Men det var nog ingen höjdare rent smakmässigt, för det hjälpte honom att sluta![]()
Fast de egyptiska granatäppleciggen var grymt goda.Aha, jag vill ha så smaksatt som möjligt![]()
jag saknar chili ute på väla , man hittade så mycket och sen lägger dom ner butikenJag fönstershoppar chili på nätet...![]()
lyx jag får titta på F1 blää, händer inte mkt på banan idagJag bytte kanal till ridsport på Eurosport
Var ju bara jobbigt att se fotbollen nu.
Jag ska sova direkt efter fotbollen. Imorgon ska jag jobba 6.45-17 och därefter åka till stallet.
Äntligen!!Hoppas att ett mirakel sker i omklädningsrummet, fanns det inte någon dryck som hjälpte vikingarna gå bärsärkagång..?![]()
Orkar jobba? Det är ett standardpass![]()
Vem spelar och vad ?Har precis gått in så nu borstar jag tänderna. Ser slutet av matchen i sängen![]()
Vem spelar och vad ?
Nja, syftade mer på detta 10 timmarspass (om jag nu räknade rätt). Men du kanske inte jobbar fem dagar i veckan då? ^^
Sssshhhh, matchen är inte över än!Island - Frankrike, kvartsfinal i EM. Frankrike kommer vinna men det är en rolig match oavsett.