Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duktiga Robban dammsuger under sängen medan jag ligger och kollar på fotbollen![]()
Ska shoppa fincig och vänta på bussen upp till världens bästa Gangster.Han är helt fantastisk.
Röd Marlboro. Inte överdrivet fint egentligen men såååå mycket godare än Pall Mallen jag röker annars.Vad röker du som fincigg?
Tittar på fotbollen och har börjat ångra mig det beslutet, det känns inte som en bra början det här
Kom igen vikingarna!
Mamma har gått ut i köket för att inte plågas, jag börjar fundera på att göra samma sak ...![]()
Röd Marlboro. Inte överdrivet fint egentligen men såååå mycket godare än Pall Mallen jag röker annars.
Kolla inne på nettotobak. Com. Där har dom allt möjligtAha. Jag är ju på jakt efter fler smaksatta cigg men röd Marlboro är ju inte till mycket hjälp där![]()
Ännu värre nu ....Jag bytte kanal till ridsport på Eurosport
Var ju bara jobbigt att se fotbollen nu.
Morfars marinerades i skinkspad (inte av honom själv dock). Men det var nog ingen höjdare rent smakmässigt, för det hjälpte honom att slutaAha. Jag är ju på jakt efter fler smaksatta cigg men röd Marlboro är ju inte till mycket hjälp där![]()
Nä, är ju inte det. Jag är av åsikten att cig ska smaka just cigAha. Jag är ju på jakt efter fler smaksatta cigg men röd Marlboro är ju inte till mycket hjälp där![]()