Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på hur mycket möbeln används. Sängen köptes för nästan 30.000 kr och det har varit värt varenda krona....och då menar jag inte bara ekonomisk, utan känslan av vad som skulle vara rimligt att lägga på EN möbel. (tänk säng, soffa).
Jag köper gärna kvalitetssäng för tresiffrigt, tips på butik?Beror på möbel. Säng kan jag lägga rejält med pengar på, för det ger igen så mycket i energi och livskvalitet om man sover bra. Så där är jag inte främmande för priser upp emot tresiffrigt. En soffa skulle jag också kunna lägga rätt mycket pengar på, men kanske max runt hälften av det jag är beredd att lägga på en säng. Men då ska det ju vara en riktigt bra soffa också.
Vi lade åtta tusen på en soffa. Men den kommer aldrig lämna bostaden den står i nu annat än som skrot. Vi förstod nämligen inte vid flytten till den lägenheten att den inte gick in i hissen innan våra allt för snälla vänner hade burit upp den sju trappor upp. Där går nog smärtgränsen både ekonomiskt men framför allt i rimlighet....och då menar jag inte bara ekonomisk, utan känslan av vad som skulle vara rimligt att lägga på EN möbel. (tänk säng, soffa).
...och då menar jag inte bara ekonomisk, utan känslan av vad som skulle vara rimligt att lägga på EN möbel. (tänk säng, soffa).
Haha finns nog massor, beroende på säng. Har själv en från KungSängen som är helt fantastisk. Kollade en del på Carpe Diem beds innan det köpet också, men har aldrig testat någon. Dock ligger de helt klart inom den lite lyxigare prisklassen så borde ju vara kvalitetssängar baserat på det.Jag köper gärna kvalitetssäng för tresiffrigt, tips på butik?
Jag köper gärna kvalitetssäng för tresiffrigt, tips på butik?
Jag skojade med dig, tresiffrigt är prisintervallet 100- 999 kronor!Haha finns nog massor, beroende på säng. Har själv en från KungSängen som är helt fantastisk. Kollade en del på Carpe Diem beds innan det köpet också, men har aldrig testat någon. Dock ligger de helt klart inom den lite lyxigare prisklassen så borde ju vara kvalitetssängar baserat på det.
Exakt så. Komfort och hållbarhet när det gäller sånt som faktiskt används fysiskt och även påverkar kroppen lägger jag mer än gärna pengar på. Möbler som är mest dekorativa och/eller praktiska för förvaring eller annat - betydligt mindre.Så funktionsmöbler som används extremt mycket höjer summan för min del.
Hahaha! Tur att nån är uppmärksam! Sexsiffrigt skulle det ju vara!Jag skojade med dig, tresiffrigt är prisintervallet 100- 999 kronor!
...och då menar jag inte bara ekonomisk, utan känslan av vad som skulle vara rimligt att lägga på EN möbel. (tänk säng, soffa).
Med tanke på att det är svenskt Tenn så är det på gränsen till billigt.om jag hade råd med liljevalchssoffan hade jag lätt betalat vad den kostar utan att tycka något om priset.
eller hur.Med tanke på att det är svenskt Tenn så är det på gränsen till billigt.