MikaTela
Trådstartare
Som ni såg i min tidigare tråd så har jag bestämt mig för att skicka iväg min häst på foder.
Jag har nu 2-3 st som ska komma och kolla på henne nu under närmsta tiden och klickar det så åker hon kanske rätt snart.
Då började jag fundera på vad skickar man med?
Jag har 3 sadlar, 1 dressyr, 1 western och 1 allround mot hopp. Jag lär iaf skicka med 2 av dom beroende på vad hon ska användas till.
Men jag tänkte typ täcken, grimmor, skydd, borstar osv osv?!
Jag har 1 grimma och 1 täcke som jag är helt säker på att det inte ska följa med men resten kan jag inte avgöra. Så tänkte se lite hur ni tycker och tänker.
Ska jag skicka med min underbara longerlina eller ta förgivet att dom har en eller kan köpa?
Sista ponnyn jag lånade för många år sen fick jag bara med en grimma till.
Vet ni något kontrakt att rekommendera?
Jag har nu 2-3 st som ska komma och kolla på henne nu under närmsta tiden och klickar det så åker hon kanske rätt snart.
Då började jag fundera på vad skickar man med?
Jag har 3 sadlar, 1 dressyr, 1 western och 1 allround mot hopp. Jag lär iaf skicka med 2 av dom beroende på vad hon ska användas till.
Men jag tänkte typ täcken, grimmor, skydd, borstar osv osv?!
Jag har 1 grimma och 1 täcke som jag är helt säker på att det inte ska följa med men resten kan jag inte avgöra. Så tänkte se lite hur ni tycker och tänker.
Ska jag skicka med min underbara longerlina eller ta förgivet att dom har en eller kan köpa?
Sista ponnyn jag lånade för många år sen fick jag bara med en grimma till.
Vet ni något kontrakt att rekommendera?