Sv: Vad ska NI träna idag?
Uppdaterar med två filmer!
Uppdaterar med två filmer!
kl
Kom precis in från ett litet pass.
Det märks att det var över ett halvår sen vi var igång om man säger så.
Frittfölj
Vi har lite problem med uthålligheten, men idag vinklade han ut det opererade benet och hade svårt för att gå rakt. Kändes väldigt virrigt i allmänhet, han tappade mig en gång där vi missöförstod varandra och han satte sig även snett vilket är ett helt nytt beteende. Måste jobba fram muskler så han blir jämn i bakpartiet och även vänta in uthålligheten. Har en mycket virrig film som jag kanske vågar slänga upp sen när jag analyserat sönder den.
Ställande
Snabbt och står stadigt, nöjd med reaktionsförmågan.
Läggande
Han studsar verkligen ner bakåt. Lite kul, har film på det med. Däremot studsar han när han ska upp också vilket ibland gör att han hamnar snett. Tips på det? LÄNK
Inkallning med ställande
Mattes fel igen, var för sen och kommenderade lite för nära mig så jag upplevde att han fick längre stoppsträcka än vanligt, men han stannar på nå språng och inväntar stadigt varsugod till externbelöningen. Varierar med att han ska stå ett par sekunder, ibland går jag fram, ibland kör vi släta och ibland snabba stopp. LÄNK
Apport
Lk1: Snyggt! Ingen tendens till våldtäkt av tl heller.
Lk2: Han tog i klossen istället för i mitten????
Är överlag nöjd även om det kändes virrigt, samtidigt som jag inte vill ha för höga krav och tro att vi kan påbörja där vi slutade. Viktigast nu känns fysiken, mer muskler och uthålligheten så vi kan få tillbaka ett rakt ff och raka sättanden.