Sv: Vad ska du köpa i julklapp?
Jag kommer ha tre barn i jul, den stora tonåringen får nog pengar till datorsaker skulle jag tro, han är jättesvår att handla till då han är grymt kräsen. Sedan ska han få något mer, som jag inte riktigt bestämt vad det blir. Det är villkorat, han har gett ett löfte till sig själv, och om han håller det ska han få något utöver det andra som belöning/uppmuntran till att förtsätta hålla det löftet.
Han kommer få lite musik med, han har börjat lyssna på Johnny Cash, så honom blir det nog en skiva eller två av. Lovikavantar skymtade jag i jackfickan, så en matchande mössa till det blir det också!
Sedan fyller han 23/12 så jag måste komma på lite bra saker till den dagen med, vilket är skitsvårt tycker jag. Kläder behövs nog, så en dag med mammas plånbok på stan blir det förmodligen!
Lille D ska få ett kök, med tillbehör. Han tycker om att vara med i köket, och man får knappt en lugn stund när man är där, så jag hoppas ju på att han gillar det här. Det ska köpas så snart som möjligt eftersom det byggs i Linköping och jag vill gärna vara med och köpa det (går ju snart inte in i bilen...)
Han ska även få lite hemstickat, ett set med mössa, halsduk, sockar och vantar i matchande färger är det tänkt att jag ska producera.
Små leksaksbilar lär väl slinka med i pakethögen med antar jag, han brummar med allt nu för tiden
Minsta pojken är våran julklapp, så han får väl en slurk mammamat och en hel hög med pussar och kramar troligen