Vad ska du köpa i julklapp?

Sv: Vad ska du köpa i julklapp?

Funderade inte du på lektält? Det på IKEA är ju galet billigt! Vi funderar på att köpa det. :)

han
är snart 2år, ska få lastbilar och traktor samt ng klädesplagg,ca 300kr totalt, hela släkten skämmer bort han med julklappar

Den finns tydligen inte i närheten, utan vi får åka till ett IKEA längre bort. Om man inte kan beställa det till det närmre varuhuset.

Eller om dem inte får in det snart.

Du kan hålla koll lätt på IKEAS hemsida när ett IKEA närmast dig har fått in en vara du vill ha :)

Jo, jag skulle köpa EKORRE gungälg till julklapp, men så fanns den tyvärr inte. Vi åkte till bäckebol, för det är närmast.

Man kan ju alltid ringa och fråga om dem kan beställa in annars. Ska kika lite till. Viktigast är nu att hitta någonstans att bo, men vill ju att sonen får en normal jul.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag lärde mig precis att mitt barns försäkring betalar ut 10 000 kr när mitt barn fått sin ADHD-diagnos. Jag kanske är löjligt...
Svar
17
· Visningar
1 303
Senast: Sofie.S
·
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 694
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 557
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka