Jag vågade inte jubla i förväg den här gången, men nu ni, nu jävlar är det påskrivet och klart och jag har köpt lägenhet!![]()
Wohoo! Stort grattis

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vågade inte jubla i förväg den här gången, men nu ni, nu jävlar är det påskrivet och klart och jag har köpt lägenhet!![]()
En annan hårfärg än den vanliga ska i håretinnan jag vågar testa vinet ska dessutom jag bedöva smaklökarna med en Kopparbergs cider som är kvar sen i somras för jag dricker ju inte ens cider (!!) och sen ska jag nog testa vinet.... den här kvällen kan sluta precis hur som helst
![]()
Vet inteVågar man gilla det där?![]()
![]()
En ponny förstås.Kollar hockey och dricker vin. Funderar på vad man köper till en ettårig flicka till jul...
Byggklossar? Mega bloks maxi är braKollar hockey och dricker vin. Funderar på vad man köper till en ettårig flicka till jul...
Här ska du få nåt som kanske piggar upp, en liten hälsning från mig på landet för det är ju snart jul igen, som gubben sa när han låg under tåget.Utslagen i soffan och väntar på samtal från min far. Han har hamnat på hjärtenheten ( dragit på sig lunginflammation igen) och undrar självklart hur det går. Dessutom flyttkaos delux i nya lägenheten och inte fått ordentligt med sömn den senaste veckan.. känner mig allt annat än på bra humör just nu.
Kollar hockey och dricker vin. Funderar på vad man köper till en ettårig flicka till jul...