Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 61 771
Status
Stängd för vidare inlägg.
En annan hårfärg än den vanliga ska i håret :nailbiting: innan jag vågar testa vinet ska dessutom jag bedöva smaklökarna med en Kopparbergs cider som är kvar sen i somras för jag dricker ju inte ens cider (!!) och sen ska jag nog testa vinet.... den här kvällen kan sluta precis hur som helst :nailbiting:

Vågar man gilla det där? :p :idea:

Tingeling på tv, A ligger på golvet och tittar :heart Tidigare ikväll kläddes granen hos mormor och morfar
15284198_10154831832475712_5838967338073800832_n.jpg

Utslagen i soffan och väntar på samtal från min far. Han har hamnat på hjärtenheten ( dragit på sig lunginflammation igen) och undrar självklart hur det går. Dessutom flyttkaos delux i nya lägenheten och inte fått ordentligt med sömn den senaste veckan.. känner mig allt annat än på bra humör just nu.

Utslagen i soffan och väntar på samtal från min far. Han har hamnat på hjärtenheten ( dragit på sig lunginflammation igen) och undrar självklart hur det går. Dessutom flyttkaos delux i nya lägenheten och inte fått ordentligt med sömn den senaste veckan.. känner mig allt annat än på bra humör just nu.
Här ska du få nåt som kanske piggar upp, en liten hälsning från mig på landet för det är ju snart jul igen, som gubben sa när han låg under tåget. :D

Lång dag men nu är dottern och jag piffiga i håret, den ena ponnyn är även hon klippt, mat handlat, varsin sub uppäten och shopping gjord på Hööks och Rusta.
Nu kollar vi på Historieätarna och jag funderar på vilken smak på chips jag vill ha :d

Ätit mat, varit hos grannarna och druckit kaffedrink och gin och tonic
Nu sitter jag framför hockeyn så jag kan rapportera till älsklingen sen hahaha.
Han är upptagen med annat.
Brynäs vann så nu kollar jag Frölunda.
Vi får ta en tripp till Gävle när de spelar mot varann sen haha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag hittade ett inlägg med en... Pinne, typ. Är det någon som vet vad sjutton den här gröna pinnen som armeringsnätet vilar på kallas...
Svar
4
· Visningar
314
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Jag tänkte testa göra lyckokakor med saffran eller pepparkakssmak att ta med till julfirandet i år. Men, vad sjutton kan jag skriva i...
Svar
13
· Visningar
482
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 46 47 48
Svar
948
· Visningar
36 006
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 160