Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 61 771
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nackspärr är ingen höjdare men det är ingen direkt överraskning efter senaste veckornas stress :down: Men på måndag morron är tentan skriven och då är det ingen ide att stressa mer över den :up:

3 veckor kvar till julafton :bump:

Hoppla.
Plötsligt var det 10 grader kallt ute.....
Borde gå till pannrummet och fylla på ved på brasan. Orkar jag?....

Blev inget julbord min del. Orkar inte sitta och se glad och vara trevlig när depressionen knackar mig på axeln och gör sig hemmastadd när som helst.
I affekt avbokade jag mitt läkarmöte med och beslutade mig för att sluta med mina mediciner.
Med andra ord, jag hoppas på en bättre dag imorgon.

Hur skickar man enklast dvdfilmer?
(ifall nån undrar, det har inte med Secret Santa att göra) Kan man skicka de i vanligt kuvert eller måste man köpa sådant där vadderat kuvert?
Jag har skickat i kuvert och tejpat kanterna+diagonalt med bred tejp. Har även skickat inslaget i papper någon gång, dvd-fodralet är ju tillräckligt stabilt ändå. Tycker inte det behövs vadderat kuvert om man bara skickar en film.

Varit och handlat lite julklappar med ungarna. Nu är dom klara med sitt, till varandra och till oss. Och tonåringens julklapp hämtades ut på Coop igår. Lillungen och sambon kvar. Och svärföräldrarna och min mamma.

Motionerat den söta bruna och fixat stallet.

Duschat och druckit te. Nu skulle jag vilja sooooova.

Varit och handlat lite julklappar med ungarna. Nu är dom klara med sitt, till varandra och till oss. Och tonåringens julklapp hämtades ut på Coop igår. Lillungen och sambon kvar. Och svärföräldrarna och min mamma.

Motionerat den söta bruna och fixat stallet.

Duschat och druckit te. Nu skulle jag vilja sooooova.

Do it!

Alltså vad jag blir matt på mig själv :banghead: Jag har ju lagt ut mössor i några dagar nu, några i taget. Vissa har jag samma tyg i flera storlekar, men gjort en produkt av varje så att säga. IDAG kom jag på att det är ju mindre jobb om jag gör EN produkt som är variabel, alltså att man väljer storlek inne på produkten :banghead::banghead::banghead: Gör om gör rätt :meh::arghh::meh::turd:

Tips på ångestdämpning man kan fixa enkelt hemma som inte inkluderar yoga eller choklad?

Hur som hatar jag bipolär sjukdom. Hatar hatar hatar :(

Har insett att jag aldrig kommer palla praktik + stall utan att ha en bil. Kollektivtrafiken i det här länet är under all kritik, så om jag ska åka buss kommer jag i stort sett hinna ha praktik, vara i stallet nån timme, åka hem och sen sova direkt :(

Håret är blont.... och jag tror det blev bra faktiskt :up:
Den där cidern däremot var en ganska hemsk upplevelse som jag helst inte gör om :yuck: vinet får vänta, nu måste balansen återställas med en stor kopp te! :idea: :o :angel:
Nyduschad och renbäddad säng laddad med spikmatta :love:

Beställt sista julklappen till Syster och bokat in riddagar (har ju ett par olika som hjälper mig med sällskapshästen) nästa vecka. Jag blev alldeles tårögd tidigare idag. Min kollega som rider med mig på vardagar betalade för Pinnens skoning. Det var himla snällt av henne :heart
Nu är det dags att röra mig mot sängen. Imorgon bitti blir det ridning innan jag och Syster ska på julbord :d
Natti tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag hittade ett inlägg med en... Pinne, typ. Är det någon som vet vad sjutton den här gröna pinnen som armeringsnätet vilar på kallas...
Svar
4
· Visningar
314
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Jag tänkte testa göra lyckokakor med saffran eller pepparkakssmak att ta med till julfirandet i år. Men, vad sjutton kan jag skriva i...
Svar
13
· Visningar
482
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 45 46 47
Svar
928
· Visningar
35 623
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok