Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 61 771
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag behöver verkligen smörja in benen, stramar i huden som fan bara jag sitter med benen i kors i soffan :wtf:

Promenader. Motion är ångestdämpande.
Andas i fyrkant (klassisk knep för att häva ångest).

Tack :love:
Shopping funkade också. Sen slog nog sömnpillret till så har lagt mig i sängen nu i väntan på att det ska föra mig till John Blund. Det kommer ta en stund till men huvudet är lite slappare iaf.
December-mars är alltid värsta perioden. Kanske borde svälja en flaska D-vitaminer eller två.

Tack :love:
Shopping funkade också. Sen slog nog sömnpillret till så har lagt mig i sängen nu i väntan på att det ska föra mig till John Blund. Det kommer ta en stund till men huvudet är lite slappare iaf.
December-mars är alltid värsta perioden. Kanske borde svälja en flaska D-vitaminer eller två.

Men då vet du det. Nu måste du hitta strategier.
Bra mat- och sovrutiner, motion, och komma ihåg att det inte är farligt. Att bli rädd för ångest bygger oftast på den.

Alltså. Fan. Jag somnade i eftermiddags, sov kanske 2 timmar. Jag ska vakna om lite drygt 5 timmar och är absolut inte alls trött nu :banghead: Lär ju dö av trötthet imorgon igen och så blir hela dygnsrytmen fel.

Suck. Ska nog lägga mig och vila åtminstone :grin:

Äntligen fått klart de mössor jag hade krånglat till det med. Kollar på så mycket bättre och dricker te. Har lite huvudvärk :down:

Vilar. Lyssnar på radio och blir knäpp på min tinnitus. Har inte märkt av den på lääänge men nu är det visst tillbaka igen. Kul.

Hade en jättetrevlig kväll på restaurang med familjen och påmindes om hur mycket jag tycker om mina syskon :love: De är såna härliga människor att jag tycker synd om folk som inte känner dem :heart

Och sedan en timme är jag tydligen 25 år, minus några timmar då :D Nu hör jag äntligen hemma här på vuxendelen! :eek::banana: :banana:

Hade en jättetrevlig kväll på restaurang med familjen och påmindes om hur mycket jag tycker om mina syskon :love: De är såna härliga människor att jag tycker synd om folk som inte känner dem :heart

Och sedan en timme är jag tydligen 25 år, minus några timmar då :D Nu hör jag äntligen hemma här på vuxendelen! :eek::banana: :banana:

Grattis! :bump:

Grattis! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag hittade ett inlägg med en... Pinne, typ. Är det någon som vet vad sjutton den här gröna pinnen som armeringsnätet vilar på kallas...
Svar
4
· Visningar
314
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Jag tänkte testa göra lyckokakor med saffran eller pepparkakssmak att ta med till julfirandet i år. Men, vad sjutton kan jag skriva i...
Svar
13
· Visningar
482
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 46 47 48
Svar
947
· Visningar
35 920
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok