JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Totalt oviktig fråga men jag retar ihjäl mig på att jag inte hör vad de sjunger...
Det gäller en reklamfilm för vaccin: "On y va à la plage..." - men sedan då? Vad sjunger de? Någon som kan tyda fortsättningen?
On a assez de babillage!
Här är den! ;D
@Idas Tack!
Visste att någon hade svaret! Merci
Är inte bra på franska men jag tolkar det ungefär som att de har babblat färdigt och ska gå ner till stranden (men i omvänd ordning). Någon som kan bättre?
Hästmänniskan
Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande:
Att hålla häst kostar mycket...
6
7
8
Avel
Hej hej!
Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6
7
8
Övr. Barn
Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20
21
22
Relationer
Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3
4
5
Valp 2025
Övr. Hund Biiiild ändå! I den andra tråden 😄
pepp
55 minuter sedan
Svar: 825
Visningar: 58 054
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi har överlevt våran första start i muddypaws, lerigt, blött och jobbigt men jäkligt roligt.
Så får bli en start i september igen 🙈...
ii-ssa
Idag kl 19:02
Svar: 1 169
Visningar: 69 321
Hund
Blåsljud på hjärtat
Katthälsa Jag har haft en katt som vid ett tillfälle hade blåsljud när vi var hos vet. Ultraljudad av kardiologi ua, och blev 18 år innan han fick...
Sassy
Idag kl 18:50
Svar: 7
Visningar: 459
Katt