Vad se ni fram mot i spelväg?

Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

kl

äntligen lyckats ladda ner, installera och lösa tekniska problem med Diablo 3.. tog ca 14 timmar sammanlagt :crazy: way to go blizzard!

Dock så sitter jag och funderar på om jag ska köpa, eller inte köpa spelet. Förstår inte varför det är dyrare att köpa spel digitalt, än en fysisk kopia? -_-
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Sambon hade också lite problem med att logga in men annars funkade allt bra med nedladdning och så vidare. Vi köpte en digital kopia från Blizzard.

Har inte hunnit spela så mycket eftersom sambon sitter konstant så jag har inte ens gjort klart akt 1, haha, men jag har spelat 3 timmar eller något bara. Kör Demonhunter. Hittills gillar jag det väldigt mycket men har som sagt inte hunnit så långt heller.

Vad kör ni andra och vad tycker ni hittills? :)
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

köpte spelet till slut, efter lite påtryckningar ev en kompis :p

Dock så gillar jag det väldigt mycket! Just nu kör jag en wizard för soloplay, och en witch hunter för gruppspel med 2 av mina vänner. Vi har precis klarat act 1, likadant med min wizard :)
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

KL.


Ser fram emot The Secret World som släpps i slutet av juni. Har spelat betan en del och är positivt överraskad. Trevlig setting, lite annorlunda från den stereotypa fantasygenre som råder över en massa mmorpg's just nu. Det är attraktivt att det dessutom är sandbox så man blir inte så styrd i sina handlingar. Inga klasser, levels och sådant. Lovecraft inspirerat i betamiljön vilket är ett stort +.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Har testat D3 lite men tycker inte alls om hur de har ställt till det. Hur tusan tänker dom när man ska vara tvungen att vara online om man bara vill spela campaign? Och ännu värre, hur tusan tänker dom när de använder samma inloggningsserver till både WOW, SC2 och D3? Hela skiten krashade ju när D3 släpptes så folk kunde ju inte logga in någonstans.. Ja jag är bitter :D
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Haha, har ni sett den här videon?

Att man måste vara online är väl för att man inte ska kunna pirata spelet, har jag för mig.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

*kl*

Här blir det en fet spelhöst med många underbara spelsläpp, vissa ser jag fram emot mer än andra. Vissa spel blir det nog att köpa bara för att ha dem liksom..

Ser fram emot så in i helvete:
The Last of Us
Borderlands 2
Resident Evil 6
Dishonored
God of War - Acension
Final Fantasy Online

Mindre spännande, men blir köp ändå:
Medal of Honor - Warfighter
Call of Duty - Black ops 2

Sen kanske ska köpa:
Arcania Gothic 4
Risen 2: Dark Waters

Sen när Diablo III släpps till ps3 blir det också ett köp.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

kl

Körde Sniper Elite V2 häromdagen och kan väl närmast beskriva den upplevelsen som "besviken". Värdelös AI, repetitivt, stundtals knöliga kontroller och rätt fult, grafiken känns föråldrad. Bullet-camens röntgenbilder är väl en liten behållning även om det gott kunnat vara lite mer grafiskt (mvh sjuk i huvudet) och stealth/snipermomenten är mysiga när man får in ett headshot och poängen rasslar in, men sammantaget håller det inte.

Nu VILL jag att det blir november och Hitman. Har efter demot också kommit fram till att det blir köp av Spec Ops: The Line.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

haha ja kanske det ;)
Vi har/hade en hög med andra spel att spela just då med också så..men men

Nu funderar jag på om jag ska testa Diablo 3 eller inte?!
Måste man vara online för att kunna spela? :o
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Apropå Diablo3, är det nån här som vet om det finns nån demo av nåt slag för att kunna få testa spelet lite innan?

Har letat o hitta ett men när ja skulle börja installera det så fick jag upp nån "error" grej, typ att dom hade tagit bort demot ?! eller nåt..
Skulle som sagt gärna vilja testa o se om det verkligen är nåt spel för mig innan jag måste slänga ut 500:-:grin:

Sedan undrar jag som jag skrev innan, måste man vara online för att kunna spela? (offline?):angel:
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Inget demo vad jag vet, förmodligen måste man nog vänta ett par månader, innan det blir demo ala WoW.

Och ja, man måste vara online för att spela överhuvudtaget :crazy:


Själv fick jag spela på en väns konto innan jag bestämde mig, kan vara ett tips :)
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

kl

Någon som köpt fullversionen av Payday: The Heist och har någon åsikt om huruvida det är värt pengarna? Jag vet inte riktigt vad jag tycker efter demon, om spelet verkligen är bra eller om jag bara är svag för hela grejen med att spela bad guy och kär i (den underbara) musiken. :p
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Jag har egentligen inget svar på din fråga direkt, men jag har några vänner som lirat det. Åsikterna verkar vara delade, några säger "åh så kul", andra säger "eh, stelt, tråkigt". Å andra sidan kan det ju vara kul att testa.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Har ett jätte sug efter att få spela Pc-spel, men har inget bra som jag vill spela :(

Därför tycker jag att ni kan slänga in en hel drös med spel-tips till lilla mig :angel:
Spel jag gillar är ex: Fallout 3, Skyrim, Bioshock, "Pecka-Klick-Spel", (Sims 3), mm

Någon som kanske har ett tips på nåt bra spel för mig? :D
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Har ett jätte sug efter att få spela Pc-spel, men har inget bra som jag vill spela :(

Därför tycker jag att ni kan slänga in en hel drös med spel-tips till lilla mig :angel:
Spel jag gillar är ex: Fallout 3, Skyrim, Bioshock, "Pecka-Klick-Spel", (Sims 3), mm

Någon som kanske har ett tips på nåt bra spel för mig? :D
Pecka?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 270
Senast: Trassel12
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 020
Senast: mars
·
Övr. Hund Har en hund som blir 2 år i sommar, han är extremt fixerad vid att nosa/följa lukter och det är ett stort problem så fort vi går ut...
Svar
6
· Visningar
1 362
Senast: Barrow
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp