Vad se ni fram mot i spelväg?

Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Ja, i början tänkte jag att herregud, jag kan ju inte sjunka så lågt som att skylla min K/D på spawnen, men det ÄR ju faktiskt vad som ställer till allt. I ena sekunden spawnar man i någons sniperscope, i nästa spawnar någon i ryggen på en, och jag kan utan att överdriva säga att säkerligen 80% av alla gårdagens deaths var på grund av idiotspawnen. Och vi satt sex personer och spelade ihop, varav fler är riktigt duktiga, men nä, allt gick åt helvete, så det spelar nog ingen roll huruvida man sitter själv eller med en tight klan.

Kan väl även säga som så att det inte bara varit ett par personer som klagat till IW, så jag kommer bli riktigt förvånad och ffa besviken och arg om de inte fixar det här i nästa fredags uppdatering. Funderar faktiskt på att inte spela mer fram till dess. Jag har inte kört fullängdsmatcher med så här usla resultat sedan jag började med FPS, och jag blir så otroligt frustrerad av att se hur K/D:n bara kryper lägre och lägre. 1.350 efter 104 matcher, jag skäms sönder och samman.

Eller hur, känns lågt men det är ju fan det de beror på.

Igår fick jag spawna intill en I.M.S, pang - död.
Spawna intill en polare, som precis när jag spawna sköts av en sniper - jag dog med.

Spawnade intill en annan jävla mina vid ett tillfälle.

Spawnade i samma rum som 4 fiender, grattis.

Det enda som fungerade för mig att spela igår var TDM samt team tactical, men det är så in i norden tråkigt ju.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Har det fungerat något bättre för dig nu? De släppte väl en patch senast idag, personligen spawnade jag dock PÅ HUVUDET på en fiende för ett par timmar sedan, och gav upp igen.

kl

Spelade precis klart Assassin's Creed IV, och även om jag nu inte tyckte spelet i sig var sådär superfantastiskt utan mest kändes som Assassin's Creed 3.5, så "D'AWWWWWWWW":ade jag just sönder till slutet, haha. Som sagt, inte många nyheter osv., men nog kan Ubisoft berätta en historia än.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Har det fungerat något bättre för dig nu? De släppte väl en patch senast idag, personligen spawnade jag dock PÅ HUVUDET på en fiende för ett par timmar sedan, och gav upp igen.

Nope, det är helt hopplöst. Jag tycker det är värst på TDM och KC, patchen som släpptes igår la tydligen till private match och nått annat. Hade alltså inget med spawnen att göra. En norrman som jag brukar spela med ibland påstår att fiender spawnar nära en om man campar/är stilla. Men det kan inte stämma, för jag får fiender i ryggen oavsett hur jag gör. Eller så spawnar jag mitt i någons sikte. Igår på Strikezone fick jag spawna i en dörröppning tre gånger i rad, samma plats, framför mig mellan två marknadsstånd ligger en kille och kan skjuta mig direkt. Kul.

Jag hoppas inte det kommer vara såhär på ps4. Då blir jag galen.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Nja, det stod något om "improved spawn logics", men av allt att döma verkar ju de förbättringarna minimala.

Jag tycker inte heller den där campingteorin stämmer, jag campar extremt sällan om jag inte använder streaks, har hunden eller att fiendelaget helt enkelt själva parkerar sig hela matchen, men inte hjälper det. Springer, möter någon, dör, spawnar rätt framför samma person. Springer, blir skjuten i ryggen, tittar på killcam och konstaterar att personen precis spawnade med mig i siktet. Jättekul.

Har så svårt att förstå vad problemet är, visst har alla spel och särskilt de större diverse sjukdomar innan de första patcherna släppts, men jag kan inte minnas att det varit sådana här extrema problem med spawnen vid releasen för varken MW2 eller MW3.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Bra fråga, troligen Assassin's Creed 4 The Black Flag, men känner väl en liten osäkerhet till om det är bra. Gillade dom två första i serien, men efter den tredje (räknar inte med brotherhood och revelations) så kändes det som om grafiken blivit bättre, men de slappat på historien. Vi får se, jag brukar avvakta ett tag och se och kanske priset sänks också om man har tur. :)
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

kl

Telltale Games är as, och jag har aldrig haft mitt trasiga hjärta i halsgropen så många gånger som under som under S2/E1 av The Walking Dead.
Vilken jävla episod. Och vilka förbannade sadister till spelutvecklare.

Mvh var helt förstörd efter inledningen (MAN KAN INTE BARA HÖJA SPELARNAS HOPP SÅDÄR FÖR ATT EN SEKUND SENARE.... åhhh) och var ännu mer förstörd efter det som skedde efter inledningen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 269
Senast: Trassel12
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 020
Senast: mars
·
Övr. Hund Har en hund som blir 2 år i sommar, han är extremt fixerad vid att nosa/följa lukter och det är ett stort problem så fort vi går ut...
Svar
6
· Visningar
1 362
Senast: Barrow
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp