Du får väl snabbspolaJag vill verkligen följa den, men jag blir GALEN av det extremt långsamma informationsflödet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får väl snabbspolaJag vill verkligen följa den, men jag blir GALEN av det extremt långsamma informationsflödet.
Jag har tänkt titta på den men inte fått tummen ur än men det låter ju lovande!
Jag har sett de två första avsnitten av Watchmen. Jag vet inte riktigt hur stor koppling den har till filmen då det var så himla länge sedan jag såg den att jag inte minns något alls från den. Väldigt udda serie överlag som jag inte riktigt vet vad jag ska tycka om än.
The Mandalorian - Star wars serie, så jäkla bra om man gillar sånt. 3 avsnitt är släppta hittills. Vet inte alls vem som sänder dem då jag.....hrm, hittar dem på annat vis.![]()
Jo jag tyckte liksom att jag vagt kände igen en viss karaktär. Läste en sammanfattning av filmenFilmen är ifrån 80talet och serien spelas i nutid. Gamla karaktärer lär dyka upp.![]()
Är det förresten någon här som läst His dark materials och kan förklara en grej för mig i spoiler? Vilken betydelse det har vilket djur någons demon är? Alldeles i början så säger de nåt i stil med att det är speciellt/typiskt att en viss karaktär har en apa och jag skulle vilja veta varför, typ vad olika djur representerar![]()
Tack!En persons daemon är en synlig bit av personens själ. När de antar sin slutliga form så är det en form som speglar personligheten. Man kan exempelvis se att många som jobbar som tjänare (ex på Jordans college) har hundar som daemons, vilket gissningsvis är en tecken på att de är lojala och trivs med att ta order. Sen är det förstås subjektivt vad man lägger i ett visst djur. Lord Asriel har en snöleopard - kraftfull enstöring kanske? Man får spekulera lite