Det avslöjades nyligen.Herregud, tittar han på det? Dumpa!
GoT = gin och tonic och inget annat.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det avslöjades nyligen.Herregud, tittar han på det? Dumpa!
GoT = gin och tonic och inget annat.![]()
@Malibu_Stacy åh Fleabag, var hittar du den? Samma upphovskvinna som till Killing Eve, har jag för mig.
[...]och mina favoriter är det äkta paret som bestämt sig för att ha ett öppet förhållande. De spelar så himla bra.
Jag har också sett fram emot den.Inte sett ännu - men Jävlar vad jag peppar inför Good Omens som släpps på fredag! Alla sex avsnitten!![]()
Åh nej det är fördömt hur jag än görantingen blir det typ Pyjamashjältarna med kidsen som enda underhållning i tre dagar till eller så är jag SERIEOTROGEN
![]()
Kalsongfilmer.Jag och särbon var på bio igen igår... det blev lite maraton, vi avverkade två filmer.
Avengers Endgame får 5/5. Jag gillar kalsongfilmer och har sett fram emot den här länge och jag blev inte besviken. Den är LÅNG och tappade tempot bitvis men den höll ihop ändå och ett gäng kickass kvinnor gjorde ju inget ("She's got help")
John Wick 3: Parabellum får 2/5. Den har ingen handling egentligen utan John Wick har ihjäl det mesta. För genren är den bra och det är verkligen inte det värsta jag sett. Ibland vill jag ha hjärndöd action och det är en perfekt beskrivning av den.
Edit: Fanken vad underbart det var med VIP-stolar för Endgame!![]()
Kalsongfilmer.![]()
![]()