Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag ätit smörgåstårta har det varit ett tunt lager grädde runt, men jag tror att man kan göra precis hur man vill och det som smakar godast för en själv. Det är det fina med smörgåstårta, tror knappt det finns några rätt eller fel.Hjälp! Jag ska dekorera smörgåstårta för första gången idag. Ska det bara vara creme fraiche runt om eller ska jag även ha i lite grädde. Tänkte ha lite pepparrot eftersom det är lax och räkor på.
Äter frukost och packar matsäck. Om en halvtimme blir vi upphämtade av syrran + dotter, sen bär det av till Strömsholm
Det finns inte någon park i närheten där du kan lägga dig och sola? Man kan ta med sig en bok eller tidning om man tycker att det känns konstig.Dyker in i tråden. Är sugen på att sola, dock vill jag ej lägga mig på gräsmattan utanför lägenheten. Funderar på att åka till någon strand, synd att det inte finns en bra strand på gång/cykelavstånd härifrån bara.
Sen i eftermiddag ska jag lämna in min sadel till försäljning och skulle visst ta med ridkläderna också. Låter som det kan bli en liten tur.
Smörgåstårta vore gott Frågan är bara vilket recept som är godast?
Jag brukar använda gräddfil. Ren.Hjälp! Jag ska dekorera smörgåstårta för första gången idag. Ska det bara vara creme fraiche runt om eller ska jag även ha i lite grädde. Tänkte ha lite pepparrot eftersom det är lax och räkor på.
Det finns ju en typ ”hembygdspark” men känns väl sådär, hade jag haft en vän som sällskap hade jag inte bangat.Det finns inte någon park i närheten där du kan lägga dig och sola? Man kan ta med sig en bok eller tidning om man tycker att det känns konstig.
TackLycka till @grodan21