Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tjohoo jag vann auktionen på art deco-vasen! :banana:
Och den blev mkt billigare än väntat @Hyacinth :D

274355085_2a9b5804-1b0a-4ea5-a14d-91518221e952.jpg

Kommer förhoppningsvis passa till mattan jag budade hem tidigare:

271453190_eb358c5f-5823-4d41-b987-47010b18ef27.jpg

Och övriga galna detaljer typ:

270686204_2e556396-be46-49be-86f5-5d8509bc6424.jpg

Och franslampor :angel:

Alltså, den där ljusstaken från Indiska har jag också:D jag är ditt ohippa knubbiga alterego:D

Loratadin och Clarityn är olika namn på samma verksamma substans i tabletten: Loratadin.
Tidigare fanns även Versal som inte är kvar längre.

@Snowball jag använder med loratadin och tycker det fungerar bra men jag har det mot pollen.
Jag tog en Clarityn en kväll innan jag gick och la mig men jag var helt dimmig i huvudet hela dagen efter :crazy:
Ingen höjdare alls :mad:

Alltså, den där ljusstaken från Indiska har jag också:D jag är ditt ohippa knubbiga alterego:D

Jag tror faktiskt att den är från HM! :D;) Ang din mening två är jag 1. isf också knubbig 2. Inte speciellt hipp, iaf inte nu när jag packat ner alla kläder och hasar runt i samma klänning konstant (sköljde nyss upp den i handfatet joråsåååatteee) :p

Precis, det är ju lite meningen med isglass :p När det är så varmt som nu orkar jag inte få i mig något varmt öht. Lever på sallad och glass ungefär.
Jaha du tillhör dom som tycker det är varmt. Själv är jag i läget långbyxor men bara kortärmad överdel ibland. Isglass är inte att tänka på för mig ännu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 162
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar