Tittar på nyheterna. Otroligt hur svarta i USA måste utstå mycket pågrund av sin hudfärg. Helt sjukt. År 2018
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är tallarna upphuggna och riset bortforslat . Jag hittade en väg att köra traktor dit som tur var då träden mäter 30 cm i roten när det är på bedbacken ska jag åka och fiska upp en stor björk nere i en slänt . Tur huggarbyxorna är 30 år gamla så dom har krympt i tvätten så dom håller tillbaka hela bråket annars hade det inte gått att jobba såNeeeeeeeeeeej det gör det inte alls!!!
Jag gick ut och gjorde en runda i trä'dgården med vattning och pyssel för en stund sedan.Jag har klippt gräset i vidrovärmen. Nu sitter jag inne med luftvärmepumpen på kyla. Såå skönt!
Jag sträckte mig så långt så att jag på ut en blänkare på förenings Facebook sida och i Messenger gruppen men hänvisar alla frågor till den som är ansvarig.Svara "nej". Annars lär de sig aldrig.
Loratadin
Jag är allergisk mot knott (skitpraktiskt när man bor mitt i grönsakerna) och blir påverkad av myggbett också, i början av säsongen.
Det är allergimedicin som också hjälper mot insektsbett. Fåt jag ett knottbett så tar jag snabbt en tablett och svullnaden slutar sprida sig nästan direkt. Annar får jag handflatestora tjocka kakor vid bettet.
Myggbetten slutar klia så infernaliskt också.
Rekommenderas!
Okej.....om du säger så.....Maj är en månad då det SKA vara växlande manlighet med regnskurar mellan varven ingen jävla värmebölja
Och det gör du INTE!Så var vi där igen " jag tar hand om det här, inga problem" antal veckor senare "eh "snurrfian" det här måste bli gjort till ikväll och jag har inte hunnit, fixar du?"
Av nån anledning funkar inte Clarityn. Fråga mig inte varför.Loratadin och Clarityn är olika namn på samma verksamma substans i tabletten: Loratadin.
Tidigare fanns även Versal som inte är kvar längre.
@Snowball jag använder med loratadin och tycker det fungerar bra men jag har det mot pollen.
samma härFy så trist allt som innefattar jobbsökande är!
Kan vara något ämne som du inte klickar med, jag har själv problem att få mediciner att fungera och ibland har det visat sig att det är färgämne på trycket på tabletten/kapseln eller annat konstigt. Djungel och dytramp ibland.Av nån anledning funkar inte Clarityn. Fråga mig inte varför.
Ja ja nästan samma sak juOkej.....om du säger så.....
Postmord och Ica har slarvat bort ett av mina paket- igen...Postmord med...
Ge mig, +26°C inne här, men varmare ute fast jag öppnar inte nu på ett tag.Jag kan inte andas känns det som och att öppna fönster gör det bara värre. Kollade just termometern, 32 ute och 30 inne.
Alltså- kan ni fatta hur fantastiskt det är att ha fått tillbaka sitt internet!
Grannen pajade kabeln när han plöjde en åker.
Alltså hur klantig får man vara när man lägger ner fiber? Borde vara logiskt att lägga det djupare än en plogtilta?
Han körde av den i fredags kväll. Sedan var deet helg... Och igår saknades det skarvhylsor (låter som en undanflykt) Jag tittade till kabeln på eftermiddagen och då låg alltihop vid sidan av vägen men enligt vår ordförande i fiberföreningen skulle de fixa det ikväll.
Och det blev så!
Vet inte om jag ska vara urförbannad för att det tagit fyra dagar att få ihop ett enkelt kabelbrott eller skitlycklig för att jag har kontakt med världen igen.......
Alltså- kan ni fatta hur fantastiskt det är att ha fått tillbaka sitt internet!
Grannen pajade kabeln när han plöjde en åker.
Alltså hur klantig får man vara när man lägger ner fiber? Borde vara logiskt att lägga det djupare än en plogtilta?
Han körde av den i fredags kväll. Sedan var deet helg... Och igår saknades det skarvhylsor (låter som en undanflykt) Jag tittade till kabeln på eftermiddagen och då låg alltihop vid sidan av vägen men enligt vår ordförande i fiberföreningen skulle de fixa det ikväll.
Och det blev så!
Vet inte om jag ska vara urförbannad för att det tagit fyra dagar att få ihop ett enkelt kabelbrott eller skitlycklig för att jag har kontakt med världen igen.......