Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag installerade ett järnfilter i höstas. Jätteskönt.Det har smakat mycket järn på sistone. Brukar bero på att jag som ensamhushåll använder så lite vatten att det ansamlas järn i borrhålet.
Svär åt kommunens regler.
Jag blev nästan full i skratt igår på jobbet. Två kollegor som gärna pratar med varandra och till och med umgås lite privat. Men till mig gnäller de gärna på varandra stup i kvarten om än det ena än det andra. Men egentligen borde de väl säga det till varandra istället för att bete sig som BFFs Eller
Just detta att de verkar så goda vänner men baktalar varandra fattar jag inte riktigt. Om jag inte gillar hur en person beter sig så vill jag väl inte låtsas vara kompis med den? Då håller jag ju konversationen till minsta möjliga och enbart jobb relateradGud vad löjligt. Jag hade sagt att de kan ju ta sina problem med varandra över en AW
Just detta att de verkar så goda vänner men baktalar varandra fattar jag inte riktigt. Om jag inte gillar hur en person beter sig så vill jag väl inte låtsas vara kompis med den? Då håller jag ju konversationen till minsta möjliga och enbart jobb relaterad
Mitt håller på att klarna.Mitt vatten var brunt förra sommaren. Smakar iofs nästan alltid järn.
Ja ja glad att ha vatten iaf. Huvudsaken
Det värsta är väl att såna personer baktalar alla i sin närhet bakom deras rygg,....ynkligt!Just detta att de verkar så goda vänner men baktalar varandra fattar jag inte riktigt. Om jag inte gillar hur en person beter sig så vill jag väl inte låtsas vara kompis med den? Då håller jag ju konversationen till minsta möjliga och enbart jobb relaterad
Det är ren tortyr att sitta och vänta på lärarens rättningar av inlämningsuppgifterna
Men nu är det klart och jag är godkänd på alla inlämningar. Obeskrivligt skönt!
Bara tre prov kvar att göra
Ja antagligen och jag försöker hålla ett litet avstånd till dom.Det värsta är väl att såna personer baktalar alla i sin närhet bakom deras rygg,....ynkligt!
Känner igen den känslan, därför ska det bli skönt att byta jobb nästa månadKänns ibland som om jag jobbar på ett vuxendagis
Jag gillar mitt jobb oftast och tyvärr har jag nog väldigt få chanser att få ett annat på den lilla ort jag bor närmast. Då skulle jag få dubbelt så långt att köra och det vill jag inte. Så jag låter det mesta rinna av mig faktiskt men lite tråkigt är det då man vaktar sina ordKänner igen den känslan, därför ska det bli skönt att byta jobb nästa månad
Det är ren tortyr att sitta och vänta på lärarens rättningar av inlämningsuppgifterna
Men nu är det klart och jag är godkänd på alla inlämningar. Obeskrivligt skönt!
Bara tre prov kvar att göra
På tal om spindlar " yea naah nah yeah NAh!"
Ogilla-knapp.
Hade en stor female huntsman i huset för några veckor sen. Jag och sambo är riktiga ninjor om vi måste, visade det sig...