Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är död. Har tre prov som ska klaras av denna vecka. och så sitter jag och väntar på besked från förra veckans prov. Alla inlämningar är klara. Hoppas dom duger. För att säkra upp har jag bett en vän se över att allt ska uppnå en viss nivå innan inlämning. Krånglet i fredags beror ev på den gamla läraren. Känns kul att hon fortfarande försöker sätta käppar i hjulet för mig. Nåväl, blir jag bara klar så skiter jag i det. Känns som om jag springer ett veckolångt maraton just nu. Hua! :nailbiting:

Tillträde imorgonbitti. Har kontrollräknat allt ca 5634424727 gånger. Drömde en mardröm inatt om att mäklaren bara "öh okej det fattas 500 k" och jag ba "ojdå synd att jag inte har några pengar kvar nu".

MVH paranoid much

... och insåg just att fåtöljen jag beställt kommer levereras till min gamla adress pga att de regelmässigt levererar till folkbokföringsadressen. Byter folkbokföringsadress imorgon. Kaoset. Bad om att få ändra adress men nej. Bara trava iväg med pirran och hämta fötöl-jäveln på gamla adressen

Tillträde imorgonbitti. Har kontrollräknat allt ca 5634424727 gånger. Drömde en mardröm inatt om att mäklaren bara "öh okej det fattas 500 k" och jag ba "ojdå synd att jag inte har några pengar kvar nu".

MVH paranoid much

Haha! Precis sådana mardrömmar hade jag innan tillträdet till vårt hus. Jag kontrollräknade hundratals gånger dagtid och drömde om nätterna att det saknades pengar.

Lycka till med tillträdet och flytten! :)

Haha! Precis sådana mardrömmar hade jag innan tillträdet till vårt hus. Jag kontrollräknade hundratals gånger dagtid och drömde om nätterna att det saknades pengar.

Lycka till med tillträdet och flytten! :)

Haha gött med en fellow paranoid :laugh: Har liksom skrapat mina besparingar så är ng fel så sitter jag där med mitt flyttlass liksom :rofl: Kanske får eftersända posten till centralbron eller ngt :cautious:

Tack! Vill bara ha det bortgjort!

Var tvungen att gå ner till HM och införskaffa en stork (?fågel) i mässing för att lugna nerverna

67939752-EA86-4C04-94CB-C5CF4168BE87.webp

:rage::banghead::arghh: Nu har jag skrivit ett argt meddelande på Telias facebooksida :angel: Nytt klardatum igen på telefon och adsl, det skulle ha varit lagat idag, nu blev det framflyttat till 20 juni. :eek: Jag uppskattar ändå ironin i att jag felanmälde första gången 20 december. :rofl: Sex månader för att laga? Seriöst och bra företag, verkligen :meh:

Sanslöst, har legat sjuk samt varit bortrest nån dag. Nästan hela tråden är fylld.
Hur skall jag orka läsa i kapp allt?

Livet på landet.
Mitt vatten är gult :meh:

Det har smakat mycket järn på sistone. Brukar bero på att jag som ensamhushåll använder så lite vatten att det ansamlas järn i borrhålet. Så jag kopplade en slang och vattnade med kranvatten igår. Tydligen inte tillräckligt. Jag fick bara järnet att röra på sig så nu är vattnet färgat. Behöver spola mer så jag får upp det.

Måste slå på vattnet när jag kommer hem från jobbet vid lunch.
Praktiskt bekymmer när det är torka. :D
Mitt vatten var brunt förra sommaren. Smakar iofs nästan alltid järn.
Ja ja glad att ha vatten iaf. Huvudsaken :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
775
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
67 769
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
2 774
Senast: Gramse
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar