Aj!! Det lät inte helt angenämt!
Korrekt uppfattat! Jag rekommenderar alla att avstå från att få en blödning under stortånageln.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aj!! Det lät inte helt angenämt!
26 grader i skugganDet är helt underbart väder idag! Under 20 grader, mulet och blåst. Jag, katter och hästar njuter för fullt
26 grader i skuggan
Efter mycket om och men och tårar från båda så. sen började det om imorse. Jag längtar också efter sommarlov!@Ninnurur hoppas ni fick nån sömn till slut
Gud så deprimerande!
Tillträde imorgonbitti. Har kontrollräknat allt ca 5634424727 gånger. Drömde en mardröm inatt om att mäklaren bara "öh okej det fattas 500 k" och jag ba "ojdå synd att jag inte har några pengar kvar nu".
MVH paranoid much
Haha! Precis sådana mardrömmar hade jag innan tillträdet till vårt hus. Jag kontrollräknade hundratals gånger dagtid och drömde om nätterna att det saknades pengar.
Lycka till med tillträdet och flytten!
Sanslöst, har legat sjuk samt varit bortrest nån dag. Nästan hela tråden är fylld.
Hur skall jag orka läsa i kapp allt?
Ops har jag begått fel nu? SkämsMenar du att du postade utan att läsa hela tråden?!
Ops har jag begått fel nu? Skäms
Jag har inga problem att bli insläppt på Riche i pyjamas
Min kompis jobbar som advokat och brukar alltid gå i pyjamas till jobbet när hon har tidiga morgonmöten. Sjukt smidigt
Vet dock inte om det funkat med långkalsonger och t-shirt
Mitt vatten var brunt förra sommaren. Smakar iofs nästan alltid järn.Livet på landet.
Mitt vatten är gult
Det har smakat mycket järn på sistone. Brukar bero på att jag som ensamhushåll använder så lite vatten att det ansamlas järn i borrhålet. Så jag kopplade en slang och vattnade med kranvatten igår. Tydligen inte tillräckligt. Jag fick bara järnet att röra på sig så nu är vattnet färgat. Behöver spola mer så jag får upp det.
Måste slå på vattnet när jag kommer hem från jobbet vid lunch.
Praktiskt bekymmer när det är torka.