Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker komma på en bra motivering till att köpa konsertbiljetter för 600 kr styck. Johan Boding och night of Queen. Både jag och sambo är Queenfan men smålänningen i mig skriker att 600 per skalle är för mycket..
Köp! Det är lärt värt pengarna. Johan är en fantastisk Freddy Mercury tolkare. Var på riktiga Queen i höstas med Adam Lambert som gästartist och konserten hade varit fantastisk om Johan sjungit istället.

Det är Grease på tv. Jag ligger i sängen och funderar på vad jag ska hitta på. Se nåt på svtplay kanske? Det är inget bra på tv. Grease har jag redan sett.

Livet känns rätt hårt just nu och jag gör mitt bästa för att hålla masken men i kväll går det inget vidare. Känns som om jag aldrig kommer i mål, denna eviga motvind, och allt med min lilla ponny gör mig helt förkrossad :cry:

Ne nu ska jag sluta klaga, dricka vin och gå och lägga mig. Klockan ringer vid fem igen.
❤❤❤
Massa kramar

Fuck alla jävla automatiska uppdateringar Windows håller på med! :rage: :rage: :rage: :turd: :rage:
Det är väl nedladdningarna som är automatiska? Jag är inte säker men tror det går att stänga av. Omstarterna kan man iallafall själv välja tidpunkt för, antingen genom att välja ett klockslag eller så att den startar om och uppdaterar utanför aktiva timmar.

Hänger i soffan med snuvigt barn medan pappan hämtar halm till ponnyerna. Sedan är det tänkt att barn och pappa ska hänga ute.

Läste om Detta i morse. Otäckt.
Ja jag blev lite förvånad,det har inte varit så mycket sånt här ute i buschen,men i våran by är det ju lätt att komma åt dom då vi har väldigt begränsat med hyreshus och kommunen eller vem det nu är som bestämmer har tryckt in flyktingar i ett redan sunkigt område där det tidigare bara bodde soc fall typ alkisar,drogmissbrukare o annat löst folk.

Köp! Det är lärt värt pengarna. Johan är en fantastisk Freddy Mercury tolkare. Var på riktiga Queen i höstas med Adam Lambert som gästartist och konserten hade varit fantastisk om Johan sjungit istället.

Jo, vi har sett den ensamblen förut. Det var bra men jag vet inte om det är 1200 kr-bra.. Får nog fundera ett tag till ändå.

Jag har fixat och donat här hemma ett par timmar nu. Men nu gick luften ur mig. Jag skulle ändå behöva ta ett litet sista ryck, typ hämta potatis från jordkällaren, få undan högarna med tidningar och göra en sallad.

GLAD PÅSK :) ! Här är min version av en kraschad påskkärring a la tårta. Hoppas att kombinationen hallon- och mangomousse blir delikat :) !
20180330_133022.jpg

Sitter på bussen på väg till djuraffären med vovve. Jag ska köpa hundskor :grin: aldrig haft en hund med dojor förut så det satt långt inne att erkänna att hon behövde det. Tassarna vägrar läka efter saltet på vägarna och saltet har inte helt runnit bort än.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
937
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
669
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka