Jag har varit duktig och förberett inför morgondagens P&J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp! Det är lärt värt pengarna. Johan är en fantastisk Freddy Mercury tolkare. Var på riktiga Queen i höstas med Adam Lambert som gästartist och konserten hade varit fantastisk om Johan sjungit istället.Försöker komma på en bra motivering till att köpa konsertbiljetter för 600 kr styck. Johan Boding och night of Queen. Både jag och sambo är Queenfan men smålänningen i mig skriker att 600 per skalle är för mycket..
❤❤❤Livet känns rätt hårt just nu och jag gör mitt bästa för att hålla masken men i kväll går det inget vidare. Känns som om jag aldrig kommer i mål, denna eviga motvind, och allt med min lilla ponny gör mig helt förkrossad
Ne nu ska jag sluta klaga, dricka vin och gå och lägga mig. Klockan ringer vid fem igen.
Det är väl nedladdningarna som är automatiska? Jag är inte säker men tror det går att stänga av. Omstarterna kan man iallafall själv välja tidpunkt för, antingen genom att välja ett klockslag eller så att den startar om och uppdaterar utanför aktiva timmar.Fuck alla jävla automatiska uppdateringar Windows håller på med!
❤❤❤
Massa kramar
Grattis!Jag fick exjobbet!
Visa bifogad fil 12830
Läste om Detta i morse. Otäckt.Här är det bara -6 och inne i byn är det nog varmare för nu har rasistpyromanerna kommit till landet och eldat i ett hus med flyktingar.
Ja jag blev lite förvånad,det har inte varit så mycket sånt här ute i buschen,men i våran by är det ju lätt att komma åt dom då vi har väldigt begränsat med hyreshus och kommunen eller vem det nu är som bestämmer har tryckt in flyktingar i ett redan sunkigt område där det tidigare bara bodde soc fall typ alkisar,drogmissbrukare o annat löst folk.Läste om Detta i morse. Otäckt.
Köp! Det är lärt värt pengarna. Johan är en fantastisk Freddy Mercury tolkare. Var på riktiga Queen i höstas med Adam Lambert som gästartist och konserten hade varit fantastisk om Johan sjungit istället.