Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror jag ska ta vovvarna med mig och åka till Moskogen och hoppas på att det inte är ishalka där.Eller vara smart o gå längs med kanalbanken där jag vet att det inte behövs dubb.

Väntar på att klockan ska bli halv fyra så jag får gå hem någon gång :meh:
Sitter på jobbet och har ingenting att göra öhvt. Vi har kontorsstäd men vi städade här igår

920C97B8-EC6F-4ADB-AAD5-2BB51EBF1B01.webp

Alltså min häst :love:. Efter energitömning på lina begav vi oss ut i skogen med medryttaren i sadeln. Hon skötte sig nära på perfekt. Själv är jag helt slut efter att ha knatat omkring i snö och över både stock och sten

Skulle ha ätit ordentligt vid elvatiden istället för att komma in nu och vara vrålhungrig :meh:. Tar nått snabbt nu bara.
Skulle behöva städa lite eftersom två släktingar kommer på middag. Har en häst kvar att rida. Ligger lite efter i planeringen eftersom jag såg film i förmiddags (har man börjat kolla går det liksom inte att sluta bara mitt i), sen skoletande :down:
Aja, det är fint väder ute iaf och när jag väl börjar städa går det undan sen :p

Vilat på soffan en stund. Nu blir det kaffe och glass :d
Har fått nog av den konstanta smärtan i benen. Nu ska medicinen fasas ut. Håll tummarna för att mitt nervsystem inte ballar ur helt nu igen :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
937
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
669
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka