@athena_arabians tur att det gick bra för er båda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade sele o löplinaJag var bunden i lina när jag var liten när vi var ute med båten och det gick lite för mycket sjö för att föräldrarna skulle känna sig trygga med att ha mig fara omkring. Lever gör jag ju och se hur f*n jag blev av
GLAD PÅSK ! Här är min version av en kraschad påskkärring a la tårta. Hoppas att kombinationen hallon- och mangomousse blir delikat !
Tack ! Ja, den blev riktigt god också .Oh vad jag skulle vilja smaka den tartan. Den ar bade rolig och ser super god ut.
Nej!Baka !! Resterna går alltid att frysa in, eller bjuda bort.
Ja, jag har tyvärr för bra fantasi så jag kunde lätt se bilden framför mig vad som kunde ha hänt...
Hade han eller hans sambo varit i närheten hade jag strypt dem. De vet hur farligt det är här plus att de borde ju ha koll på att deras avkomma är snabb... Båda de yngsta borde ha löplina
Jag har aldrig träffat barnet i fråga tidigare så en utskällning kändes lite felplacerad
Åh vad härligt det ser ut men jag gissar att det inte var jättevarmt. Jag skulle glatt tänka mig +20° och snö samtidigt men tror den kombin blir svår tyvärr.Det här är det vettigaste jag gjort idag:
Åh vad härligt det ser ut men jag gissar att det inte var jättevarmt. Jag skulle glatt tänka mig +20° och snö samtidigt men tror den kombin blir svår tyvärr.
Uh, tyvärr har @tanten helt rätt Apropå det, nu vet jag att du och @Diabetikern inte är lika galna, men igår tänkte jag att jag måste göra något åt hela saken. Legat på 24-28 och varit uppe och nosat på 30 och körde sallad och mycket insulin. Fick ner det till 7 men har varit sjukt trött hela dagen och sovit som en död sill precis som man gör när man ligger riktigt högt. Har någon av er upplevt samma sak? Att man får 'falska' insulinkänningar när man kommer ner till normala nivåer vet jag och får härda ut inte springa till frysen och äta sorbet.
Alltså - känningssymåptom kan du få vid alla snabba sockerfall. Från 15 till 7 och du får falsk känning. Det händer i princip alltid när det sjunker snabbt.Uh, tyvärr har @tanten helt rätt Apropå det, nu vet jag att du och @Diabetikern inte är lika galna, men igår tänkte jag att jag måste göra något åt hela saken. Legat på 24-28 och varit uppe och nosat på 30 och körde sallad och mycket insulin. Fick ner det till 7 men har varit sjukt trött hela dagen och sovit som en död sill precis som man gör när man ligger riktigt högt. Har någon av er upplevt samma sak? Att man får 'falska' insulinkänningar när man kommer ner till normala nivåer vet jag och får härda ut inte springa till frysen och äta sorbet.