Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där funderade jag på,men bestämde mig för att här blåser det kallt.Jag har en tänd grill Idag är det grillpremiär för oss! Mindre bra att jag öppnade en burk oliver och de smakade inte så bra så jag fick slänga dem
17 minuter kvar sen är jag fri!
Faktiskt helt vindstilla här, första gången på länge känns det som! Men denna väntan på att det ska bli en bra glödbädd Jag hade förträngt det...Det där funderade jag på,men bestämde mig för att här blåser det kallt.
Helt fantastisk! Jag vill baka påsktårta, mandelbottnar, hallonmousse och mörk choklad ganache med några glada kycklingar på, men det är bara jag och katten och hon vill nog inte ha något och jag kan inte trycka i mig en hel tårta själv
Gud vilken mardrömSärbons ena brorsbarn höll på att ta kål på mig idag. Jag är på nedervåningen och letar kläder (jag skulle in på byn) och ser plötsligt lillgrabben komma knatandes från svärföräldrarna ner mot 92:an. Jag skriker åt särbon att hans bror verkar inte vilja ha kvar sina barn och kastar mig ut. Just när han är vid vägen och jag står på andra sidan kommer det två bilar från varsitt håll så jag hinner bara inte över. Tack och lov står han kvar och sedan rusar jag över. När vi är nästan mitt på vägen kommer det en till bil som mer eller mindre pallnitar (det är 90-väg, dvs det går i typ 120).
Särbon ringde sin mor som hade skällt ut hans bror. När jag fått in ungen hos särbon började jag grina, jag trodde det skulle gå helt åt helvete där (jag kan alldeles för lätt föreställa mig hur det kunde sett ut). Vad fan skaffar man barn (plural) för om man inte kan ha uppsikt över dem?!
Särbons ena brorsbarn höll på att ta kål på mig idag. Jag är på nedervåningen och letar kläder (jag skulle in på byn) och ser plötsligt lillgrabben komma knatandes från svärföräldrarna ner mot 92:an. Jag skriker åt särbon att hans bror verkar inte vilja ha kvar sina barn och kastar mig ut. Just när han är vid vägen och jag står på andra sidan kommer det två bilar från varsitt håll så jag hinner bara inte över. Tack och lov står han kvar och sedan rusar jag över. När vi är nästan mitt på vägen kommer det en till bil som mer eller mindre pallnitar (det är 90-väg, dvs det går i typ 120).
Särbon ringde sin mor som hade skällt ut hans bror. När jag fått in ungen hos särbon började jag grina, jag trodde det skulle gå helt åt helvete där (jag kan alldeles för lätt föreställa mig hur det kunde sett ut). Vad fan skaffar man barn (plural) för om man inte kan ha uppsikt över dem?!
Baka !! Resterna går alltid att frysa in, eller bjuda bort.Helt fantastisk! Jag vill baka påsktårta, mandelbottnar, hallonmousse och mörk choklad ganache med några glada kycklingar på, men det är bara jag och katten och hon vill nog inte ha något och jag kan inte trycka i mig en hel tårta själv
Fyy vad läskigt, vilken tur att det inte hände något katastrofalt. När jag fick tag i kompisens barn några meter från en lastbil grinade jag med som en besatt man blir helt chockad och helt matt efteråt. Numera hotar dom med elaka hallonsaft om han inte lyssnar och det har hänt flera gånger att dom ringt mig och jag fått förklara för ungen att jajemen jag håller med föräldrarna (fast jag inte haft en susning om vad det ens handlat om i början av samtalet) och lyssnar han inte ska jag slita tag i honom igen. Jag är visst hans skräck efter den gången även om han blir glad när vi ses men han minns nog min reaktionSärbons ena brorsbarn höll på att ta kål på mig idag. Jag är på nedervåningen och letar kläder (jag skulle in på byn) och ser plötsligt lillgrabben komma knatandes från svärföräldrarna ner mot 92:an. Jag skriker åt särbon att hans bror verkar inte vilja ha kvar sina barn och kastar mig ut. Just när han är vid vägen och jag står på andra sidan kommer det två bilar från varsitt håll så jag hinner bara inte över. Tack och lov står han kvar och sedan rusar jag över. När vi är nästan mitt på vägen kommer det en till bil som mer eller mindre pallnitar (det är 90-väg, dvs det går i typ 120).
Gud vilken mardröm
Herregud vilken pärs och vilken fantastisk tur att du såg honom. När man vet hur snabba ungar är och hur de lyckas ta sig där de absolut inte ska. Gud, jag kan bara tänka mig hur du skakar nu. Svågern förtjänar allt skäll och mer därtill som han ska ha! I värsta fall får man väl knyta fast barnet i ett lina så man vet var de är (OBS! Skämt om några föräldrar tar illa upp).
Fyy vad läskigt, vilken tur att det inte hände något katastrofalt. När jag fick tag i kompisens barn några meter från en lastbil grinade jag med som en besatt man blir helt chockad och helt matt efteråt. Numera hotar dom med elaka hallonsaft om han inte lyssnar och det har hänt flera gånger att dom ringt mig och jag fått förklara för ungen att jajemen jag håller med föräldrarna (fast jag inte haft en susning om vad det ens handlat om i början av samtalet) och lyssnar han inte ska jag slita tag i honom igen. Jag är visst hans skräck efter den gången även om han blir glad när vi ses men han minns nog min reaktion
Tur han inte är rädd för mig men lyssnar gör han om jag säger ifrån
Fy vad otäckt, tur det gick bra!Särbons ena brorsbarn höll på att ta kål på mig idag. Jag är på nedervåningen och letar kläder (jag skulle in på byn) och ser plötsligt lillgrabben komma knatandes från svärföräldrarna ner mot 92:an. Jag skriker åt särbon att hans bror verkar inte vilja ha kvar sina barn och kastar mig ut. Just när han är vid vägen och jag står på andra sidan kommer det två bilar från varsitt håll så jag hinner bara inte över. Tack och lov står han kvar och sedan rusar jag över. När vi är nästan mitt på vägen kommer det en till bil som mer eller mindre pallnitar (det är 90-väg, dvs det går i typ 120).