Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Livet känns rätt hårt just nu och jag gör mitt bästa för att hålla masken men i kväll går det inget vidare. Känns som om jag aldrig kommer i mål, denna eviga motvind, och allt med min lilla ponny gör mig helt förkrossad :cry:

Ne nu ska jag sluta klaga, dricka vin och gå och lägga mig. Klockan ringer vid fem igen.

tenor.gif

Åh jag fick hem mina sneakers idag! :D Synd bara att vädret inte förstod piken :cautious: Snöa från sidan.... Vi är ju snart inne i april :arghh: Det ska vara fullt av vårblommor nu ju, men de som kommit dör pga kylan :mad:

Alltså dagens ungdom :laugh:
”Asså jag har bokat en resa”
Jag ”nämen vad trevligt, vartdå?”
”San Fransisco”
Jag: ”kul, vad ska du göra där”
”Äsch ska åka ut i Nevada-öknen och knarka i en vecka”.

Jag bara: ok

FUUUUUUUCKKKKKK Jag fick igång ADE men eftersom jag försökt öppna den förbannade boken i Overdrive så har jag redan öppnat den i ett annat program och därför kan jag inte göra det i ADE. FUCK HELL BUGGER - så mycket mer tillfredsställande att svära på engelska :D Jaja, jag får lämna tillbaka eländet och ställa mig i kö för att låna om det. Om det nu fungerar.
Hörru ta ett djupt andetag nu innan det ryker ur öronen så brandkåren kommer. :nailbiting:

Jag blir typ lycklig i kroppen av att se bilder och filmer från där och hela konceptet :love:
Men å andra sidan skulle jag aldrig vilja åka dit själv... det måste ju va en j-a massa skit "bakom kulisserna" och då tänker jag inte på allt knark :cool:

Slås mest av tanken på att det ser så smutsigt ut, och då i bemärkelsen sandigt och lortigt. Annars tycker jag det ser nice ut, haha.

Slås mest av tanken på att det ser så smutsigt ut, och då i bemärkelsen sandigt och lortigt. Annars tycker jag det ser nice ut, haha.
Lär ju vara ganska sandigt. Ganska grisigt heterosexistiskt i videos (exponera kvinnokroppar osv). Annars är det säkert urfett med musiken, farkosterna och allt skoj! Vuxenkalas liksom! (Ok, det där lät som en familjelivsomskrivning men ni fattar.)

Lär ju vara ganska sandigt. Ganska grisigt heterosexistiskt i videos (exponera kvinnokroppar osv). Annars är det säkert urfett med musiken, farkosterna och allt skoj! Vuxenkalas liksom! (Ok, det där lät som en familjelivsomskrivning men ni fattar.)

Jag har mest sett videos genom dragqueens kanaler insåg jag, så jag har knappt sett hetrosexistiskt exponerande av kvinnokroppar i samband festvalen (det i sig kan väl också vara problematiskt), haha.

Här är det bara -6 och inne i byn är det nog varmare för nu har rasistpyromanerna kommit till landet och eldat i ett hus med flyktingar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
938
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
669
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka