Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ju ok ut,tänkte mig ankläpp,blir nog bra i sista änden. Kram!
Du har ju gjort ris,skala ner den o gör paella men med lite annan smak pga riset.Försöker komma på vad jag ska göra med kycklingen. Borde sätta igång med maten, det är längesedan frukost
Man biter inte ,utan gör som dom på hemmet,skär i lagom bitar o stoppar in försiktigt.Aj . Hur går det att äta med det där? Tugga känner jag är en sak, men typ bita av en bit macka.
Aj aj aj Jag tycker det där ser ONT ut, tycker verkligen synd om dig!
Hur gör man med kycklingen innan den hamnar i riset? Bara steker den i bitar?Du har ju gjort ris,skala ner den o gör paella men med lite annan smak pga riset.
Blev sydd med 13 stygn under 1,5 h efter förlossningen för 6 veckor sedan. Ändå var det "bara" grad 2 av 4 bristningar men på tre ställen. Gör fortfarande lite ont ibland ...
Aj . Hur går det att äta med det där? Tugga känner jag är en sak, men typ bita av en bit macka.
Ja om man inte har som jag färdiglagad som jag bara strippade o blandade ner.Hur gör man med kycklingen innan den hamnar i riset? Bara steker den i bitar?
Har du tagit någon smärtlindring?Det går inte. Just nu äter jag flytande med små skedar, får vända skeden i munnen så den inte tar i överläppen.
Har du tagit någon smärtlindring?
Helt klart fullvärdig kostEn diklofenak och två alvedon.
Nu har jag lyckats trycka i mig lite brieost och vindruvor
Jag hade trott att du skulle försöka konkurrera med påskkärringarna och så är du SVART