Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag tittat lite mer på såret. De har delat läppen och sen sytt ihop den igen. Sömmen sticks!!

M kom förbi en snabbis och kramade på mig. Så sjukt frustrerande det var att inte kunna pussa på honom.

Redo för påskmiddag!!!

67E17386-701F-4EC6-B24A-82CEB99AC6C0.webp

Har du något recept?

Det låter gott, men jag funderar på om jag vågar prova när det inte är exakt recept. Jag är urkass på att improvisera ihop ätbara saker.

Vad är Gino?

Jag vet inte var pannacotta är. :o

Gudars, jag börjar känna lite stress. Beslutsångest och så hitta recept på det... Jag kanske bara ska ta något färdigt i butiken?
Men vispa ihop en chokladpudding annars.

Fy bubblan :( ! Jag tog bort ett födelsemärke (åldersvårta, hette det visst ;) ) vid höften och då sydde man med endast tre stygn. Tyckte att det gjorde hyfsat ont det också när bedövningen släppte.... Kan inte ens föreställa mig hur 18 stygn på läppen känns.... :crazy:

Blev sydd med 13 stygn under 1,5 h efter förlossningen för 6 veckor sedan. :arghh: Ändå var det "bara" grad 2 av 4 bristningar men på tre ställen. Gör fortfarande lite ont ibland ...

Idag var mäklaren här för att tipsa om hur vi skulle fixa inför fotografering och visning. Hur mycket som helst man ska tänka på och göra, köpa snittblommor, färska örter, flytta ut klösträdet, ta ner allt på kylskåpet, bära bort några andra möbler, skaffa några snygga plädar och ett fint överkast till sängen yada yada yada.

Ska väl börja med att röja vårt förråd så vi kan lyckas få ner lite grejer dit ...

Tänker iaf fly till svärföräldrarnas landställe med bebis och katter när det är visningar, vilket blir redan om 2 veckor. :nailbiting: Fotografering nu på onsdag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
938
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
669
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka