Det får inte bli fuktigt alls. Kommer bli spännande med bad/dusch denärmsta veckorna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu när det inte är synd om dig längre vill vi ju se bild av eländet.Nu har jag tittat lite mer på såret. De har delat läppen och sen sytt ihop den igen. Sömmen sticks!!
M kom förbi en snabbis och kramade på mig. Så sjukt frustrerande det var att inte kunna pussa på honom.
Is i påse.Eller påse över huvudetDet får inte bli fuktigt alls. Kommer bli spännande med bad/dusch denärmsta veckorna.
Men vispa ihop en chokladpudding annars.Har du något recept?
Det låter gott, men jag funderar på om jag vågar prova när det inte är exakt recept. Jag är urkass på att improvisera ihop ätbara saker.
Vad är Gino?
Jag vet inte var pannacotta är.
Gudars, jag börjar känna lite stress. Beslutsångest och så hitta recept på det... Jag kanske bara ska ta något färdigt i butiken?
Hoppas det snart blir bättre1,5 x 1,5 cm fick de ta bort av läppen. Sydd med 18 stygn och smärtan är just nu fullständigt vidrig.
Is i påse.Eller påse över huvudet
Hoppas det snart blir bättre
krya på dig.
Fy bubblan ! Jag tog bort ett födelsemärke (åldersvårta, hette det visst ) vid höften och då sydde man med endast tre stygn. Tyckte att det gjorde hyfsat ont det också när bedövningen släppte.... Kan inte ens föreställa mig hur 18 stygn på läppen känns....
Aj . Hur går det att äta med det där? Tugga känner jag är en sak, men typ bita av en bit macka.