Det var nåt med inspelning/produktion vad jag förstod? Eller så försökte de hypea den extra mycket eftersom den inte alls var samma kvalité som de tidigare...Undrar verkligen vad det var som hände där?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var nåt med inspelning/produktion vad jag förstod? Eller så försökte de hypea den extra mycket eftersom den inte alls var samma kvalité som de tidigare...Undrar verkligen vad det var som hände där?!
Ja, det var skitmysko.Undrar verkligen vad det var som hände där?!
Åh, jag har de flesta av dem också. Kan tänkas att även de slinker ner.Jag ska läsa om Svarta Hingsten-böckerna under julhelgen är tanken, får se om det blir så. Men ur mysperspektiv - med katt i knät, nötter och fikon att snaska på och så Svarta Hingsten, Argbiggan, Signal och vilka mer delar det nu finns... Det funkar.
Jag har lyssnat färdigt på Kjell Westös Den svavelgula himlen.
@Diskurs Jag är tveksam. Vad var det du tyckte så mycket om? Den var helt klart läsvärd men jag fattade inte riktigt poängen med alla detaljer. Och allt sex. Varför samma om och om igen?
Jag tyckte att Hägring 38 var så fruktansvärt bra så kanske hade jag för höga förväntningar.
Det var nåt med inspelning/produktion vad jag förstod? Eller så försökte de hypea den extra mycket eftersom den inte alls var samma kvalité som de tidigare...
Ja, jag gissar att förlaget höll på dem för att öka intressetStorytel skrev i oktober: "Vi var tyvärr tvungna att flytta fram releasedatumet flera gånger då vi inte fick ljudfilerna från förlaget. Vi valde därför att istället ta bort den helt tills vi har fått ett bestämt datum. Vi beklagar att det dröjer, men boken kommer komma så snart den är färdig."
Ja, jag gissar att förlaget höll på dem för att öka intresset
Tja, jag gillar den typen av böcker helt enkelt, särskilt om de är såhär välskrivna, alltså böcker om familjer och relationer, och hur de och samhället och människorna själva utvecklas. Sexbitarna tyckte jag ingick som en del i relationerna. Jag gillade miljöerna så där tyckte jag att detaljerna tillförde en hel del.
Båda dessa böckerna är klara nu och jäklar vad jag gillar böckerna om Strike! Längtar tills fjärde boken kommer ut!Utöver det håller jag på att lyssna på Sanningens pris som är rätt medioker (med en hel del märkliga/funkofoba/rasistiska/idiotiska uttalanden från personerna i boken), men ändå rätt underhållande eftersom den utspelar sig längs västkusten och måååånga av miljöerna är väldigt välbekanta
Läser dessutom Karriär i ondska - hittills gillar jag den lika mycket som de andra två och den lever helt klart upp till förväntningarna (men visst hade ni lite åsikter om rollkaraktärernas utveckling ni som läst den? typ @Ceta och några fler?)
Gud vad jag är skadad jag läste Strindberg och funderade på hur jag kunde ha missat en roman av honom, och när den dessutom var så udda att den inte handlade om miljön runt Stockholm.Har även sträckläst Hemmet som jag tycker är den bästa boken av Strandberg hittills. Kul med välkända miljöer (utkanterna av kungälv) samt att det utspelar sig på ett boende. Men så jäkla obehaglig tidvis, så jag är glad att jag inte läste den när jag är ensam vaken på jobbet (annan typ av boende långt ute på landet) för då hade jag varit livrädd Men ja, jag gillar den!
Han har återuppstått från de döda och skriver numera biografier om sitt liv på demensboende utanför Kungälv! Inte helt lätt att ha koll på om en inte har kontakt med andra sidanGud vad jag är skadad jag läste Strindberg och funderade på hur jag kunde ha missat en roman av honom, och när den dessutom var så udda att den inte handlade om miljön runt Stockholm.
Är även inne i Norra Latin och hittills är jag mest besviken på att jag inte gillar den så mycket som jag hade hoppats - iom att så många har hyllat den och älskar den.