Killaloe
Trådstartare
Ja precis! Väldigt fin!Är det den franska?
Men va?! Det är verkligen sjukt att en kan ha så olika uppfattningar om en bok Jag läste något liknande på Goodreads skrivet av en typ medelålders kvinna som tyckte den var såååå bra! Jag fattar inte men å andra sidan tror jag att jag inte hade reagerat lika hårt om jag inte haft så kloka och vettiga feminister runtomkring mig och lärt mig så mycket av buke (jag hade fortfarande tyckt att boken var skräp tror jag men kanske inte på samma nivå)@Killaloe Nu dog jag lite på bokhora. De tycker att Caroline är urtypen för stark tjej och att enda problemet är att hon är så bra att det är superhjältevarning på henne.
http://bokhora.se/2012/det-ar-jag-som-ar-caroline-peter-barlach/
:-o Gapar åt de avfotade sidorna, @Killaloe . Men, och det spelar kanske mindre roll, jag var helt säker på att detta var "vuxenböcker". På Bokus står det också så.
Konstigt ändå. På mitt bibliotek står den under ungdomsböcker och den borde gå som det iom att den är utgiven av Bonniers "barn- och ungdomsförlag"
Och kan meddela att jag mailat efter att ha fått fik hjälp från @mandalaki med korr.läsning Nu inväntar jag svar, om det nu kommer något.
Senast ändrad: