Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min kvalitativa läsning fortsätter och jag är klar med fjärde delen i Vampire Diaries och jag under att det också är sista boken jag kommer läsa av den här författaren. Riktigt smörja (men i klassen så dålig att det ändå är underhållande) faktiskt och jag är imponerad över att någon kom på tanken att filmatisera skiten.
Unga vampyrer är poppis och man orkade inte komma på en egen historia?
Ja men det måste ju finnas bättre böcker om snygga vampyrer att filmatisera (eller göra en nyfilmatisering av En vampyrs bekännelse?!) istället för att ta typ den sämsta boken de kan hitta?!
Parallellt har jag också börjat läsa Guldkompassen av Pullman, eftersom jag har förstått att den är smått obligatorisk om man gillar fantasy - strunt samma att jag nog har passerat den tänkta målgruppen i ålder för ett tag sedan .
Oh, det låter lovande! Förstår bara inte varför jag inte läste den när jag var yngre, men bättre sent än aldrig .Målgrupp - schmålgrupp liksom! Jag vet att jag läste den när jag var typ 20 och jag gillade dem verkligen jättemycket Filmen var dock inte riktigt lika bra, så se inte den
Guldkompassen är underbar! Har läst om den så många gånger sedan första gången då jag var 10 . Den griper en som nästan inga andra böcker gör! Typ Donna Tarrt kommer i närheten men extremt få andra.Oh, det låter lovande! Förstår bara inte varför jag inte läste den när jag var yngre, men bättre sent än aldrig .
Jag försöker ta mig igenom Harold Fry och hans osannolika pilgrimsfärd men det går verkligen trögt. Det känns som en bok jag verkligen borde tycka om men trots det så känner jag mig tämligen omotiverad till att läsa och kommer som mest 10 sidor innan jag tröttnar.
Såhär skrev jag om boken nr jag läste den @Ceta
Så jag tror helt enkelt att jag bara inte fastnade och därmed inte riktigt tyckte om boken iom att jag kände mig så oengagerad. Jag gillar överlag inte böcker som jag aldrig fastnar i, det är ju liksom vitsen med att läsa - att få koppla bort allt annat och fastna i en bra historia