Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Googlade nu och oj vad härlig den låter! Den låter som precis den sortens bok jag suktar efter just nu, så den får bli nästa läsprojekt!Jag har precis sträckläst Emma Hambergs galet underbara bok Je m'apelle Agneta. Vilken story!
Blev också sugen att läsa den, gillar Emma Hamberg. Tack för tipset!Jag har precis sträckläst Emma Hambergs galet underbara bok Je m'apelle Agneta. Vilken story!
Jag har precis sträckläst Emma Hambergs galet underbara bok Je m'apelle Agneta. Vilken story!
Kommer jobba på ett ställe där ljudböcker kommer att vara grejen, sååå finns det nån typ av ljudboksställe som är bra, där man kan ha tests en månad först? Hilfe
Jag använder Nextory, men minns inte nu om de har provperiod, gissar att de har det. Trivs bra med det!Kommer jobba på ett ställe där ljudböcker kommer att vara grejen, sååå finns det nån typ av ljudboksställe som är bra, där man kan ha tests en månad först? Hilfe
Jag brukar inte ha abonnemang på ljudbokstjänster eftersom jag inte lyssnar så mycket normalt sett - det har varit mer ekonomiskt för mig att köpa ljudböcker separat. För någon dag sedan satte jag dock igång en testperiod av Bokus Play, då de hade erbjudande om två månaders gratis testperiod under sommaren.Kommer jobba på ett ställe där ljudböcker kommer att vara grejen, sååå finns det nån typ av ljudboksställe som är bra, där man kan ha tests en månad först? Hilfe
Och nu skriver hon en uppföljare!!! En nödvändighet, anser jag, så jag är mycket glad! (Emma Hambergs Je m'apelle Agneta, alltså...)Jag kollade upp nu vad den handlar om. Den låter härlig! Den lägger jag i min bokhylla i Storytel :-)
Och nu skriver hon en uppföljare!!! En nödvändighet, anser jag, så jag är mycket glad! (Emma Hambergs Je m'apelle Agneta, alltså...)
Aha, det hade jag inte sett. Jag såg bara på hennes instagram att hon pratat med sin förläggare och de bestämt att ge ut en del 2. UNDERBART, hoppas hon skriver snabbt :-DPå Storytel står det att Je m'appelle Agneta är del 1 i en serie.