Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Satt och borstade min hund när jag upptäckte en lite bulle på magen. Såg nästan ut som en liten finne. Men det var som så hård och det verkade inte göra ont när jag klämde på den. Så här såg den ut. Vad skulle det annars kunna vara
svårt att säga, syns inte så bra på bilden. Vår blandrastik fick en liten "knöl" på magen (vid ena spenen) och det visade sig vara en godartad tumör. Kanske värt att kolla upp hos vet.?
Han är ju hane och har inte bröstvårtor utan som små svart prickar istället.
Från början när jag tittade på den var det små små svartprickar på den, men dom skrapade jag bort. Så försökte jag klämma på den ifall den var en finne men då kröp den vita ploppen liksom in.
jag tycker i o för sig att det låter som något slags insektsbett. Har för mig att jag läst om nån sån insektdär resultatet blir som en hård liten knöl/finne.
Kropp & Själ I stort sett så är det bara jul i min bekantskapskrets som är en familjehögtid de andra har alltid firats med vänner. Speciellt nyår är...
Hundträning Jo, vi har pratat om det men jag vill helst inte. Jag "förstörde" min förra hund på grund av den press jag la på oss och hon fick aldrig...
Hästmänniskan Sant. Man vet aldrig vad de hittar på.
Min irländare köpt för 75' bröt benet i hagen ganska så prick en månad efter inköp och avlivades...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.