Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bör vara hemma? Du SKA vara hemma. Din chef får fixa vikarier. Du ska inte bry dig!![]()
Fast din chef ska väl ändå fixa när du är sjuk?Min chef sitter i Kista och jag i Västerås.
Jag har bara ett område som måste städad imorgon sedan ordnar resten sig.
Det är ju liksom MITT jobb att fixa vikarier och även planera jobben vi har.
Men ja behövs det så slår jag och min chef våra kloka huvuden ihop tillsammans och löser det.
Just nu är det dock jäkligt problematiskt pga personalbrist och det självklart just denna vecka.
Bör vara hemma? Du SKA vara hemma. Din chef får fixa vikarier. Du ska inte bry dig!![]()
Fast din chef ska väl ändå fixa när du är sjuk?
Jag har aaaaaldrig gått till jobbet fastän jag borde varit hemma och sjukskriven![]()
Det har dom lyckats med på mig också när jag låg inne då jag nästan blev ihjälsparkad. Jag var nog så elak så dom sparkade ut mig i förtid.Hemma igen men dom glömde nålen i armvecket
Jag gjorde också det
Jajja bara att dra själv![]()
Äh vadå veterinärer kan sånt med.
Inte sjutton åkte jag inte till sjukhuset när jag jobbade alltid.
Fanns ju det mesta på plats haha
Nej en semestervikarie, men han hade hört talas om mig så han blev inte förvånad.@MacGyver Distriksveterinär alá 2 stycken bröder gissar jag på att du åsyftar?
/hallonsaft skulle inte bli förvånad alls, nej vadå jag vet inget om något eller vi har inte, nej..![]()
Ja har man hållit på med djur så är ju sånt plättlätt fast mina satt alldeles för nära ena ögat för att mecka bort själv.Äh vadå veterinärer kan sånt med.
Inte sjutton åkte jag inte till sjukhuset när jag jobbade alltid.
Fanns ju det mesta på plats haha
Nej en semestervikarie, men han hade hört talas om mig så han blev inte förvånad.
McG - ökänd.![]()
Beror på vad man menar med nära, mina satt med inom ögonområdet typ.Ja har man hållit på med djur så är ju sånt plättlätt fast mina satt alldeles för nära ena ögat för att mecka bort själv.
Det DÄR vill jag höra mera om!Jag råkade bli det lite extra hos ena brodern, men det var faktiskt hans eget fel och han garvade när han kom på vem jag var och vart jag skulle placeras för att få ihop det sen skrattade han rakt ut.
Andra brodern har jag med haft en del med att göra under åren men en mera strikt relation![]()
Ja jag jobbade ju hos en vet så första hjälpen fanns det gott om.Ja har man hållit på med djur så är ju sånt plättlätt fast mina satt alldeles för nära ena ögat för att mecka bort själv.