Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klev upp, tog på mig kläder, satte mig i stolen framför datorn för att sätta igång radion - och hamnade i en pöl med kattkiss.
Jag förstår inte varför hon håller på såhär, hon har fått fler lådor och massor med sand av sin favoritsort och hon använder oftast lådorna (det kissas fel varannan vecka ungefär).

Klev upp, tog på mig kläder, satte mig i stolen framför datorn för att sätta igång radion - och hamnade i en pöl med kattkiss.
Jag förstår inte varför hon håller på såhär, hon har fått fler lådor och massor med sand av sin favoritsort och hon använder oftast lådorna (det kissas fel varannan vecka ungefär).
Upptäckte nu att något av djuren grisat ner samtliga lådor med lös avföring. Då är det fullt förståeligt att kisse-katten inte ville gå in där ändå.
Men så lagom kul att behöva springa till och från tvättstugan innan skolan :down:

Oj jag måste ju gå upp snart. Ska på ansiktsbehandling vid 10 och hade tänkt äta på Subway innan men det hinner jag ju inte nu. Tröttmössa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 46 47 48
Svar
955
· Visningar
36 240
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok