Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska fundera på saken, men det blir dyrt för dig.
Har duracellkaninen blivit slö av semestern?
Slö och slö. Mina händer är inte anpassade för att ha mobilen och plattan på fel håll
Jaha det var inte värre än så, bra nu slipper jag vara orolig
Det är sällan man behöver vara orolig för mig
Försöker rita ett nytt kök på Ikea. Det går inte alls bra.
Såå trött. Tror jag helt enkelt går och lägger mig. Natti
Dom ljög ! Jag har provat vid flera tillfällen,det är ett programDe påstod att det var jättelätt när jag var där på köksseminarium. Jag misstänkte att de ljög
En del som kör buss verkar inte tänka igenom alla sina beslut... Vi våran busshållsplats är det två filigt, en lastbil körde ut precis innan det bli tvåfiligt men han var uppe i 70 när bussen kommer ifatt bakom och påbörjar en omkörning. Mitt för får busschauffören syn på min son som stod och vänta på bussen och ställer sig på bromsen, ute i andra filen med bilar bakom.Sitter och försöker andas och koppla av, precis skickat iväg ett mail till länstrafiken.
Höll på att krocka med en buss imorse på väg till jobbet, som körde ut från hållplats på 70-väg, trots att jag både ljustutade och tutade när jag såg att bussen började köra ut. Var glad jag hade personbilen, då jag var tvungen att tvärnita för att inte krocka med bussen, då jag fick möte så jag inte kunde köra om. Tänk om det hade varit lastbilen, då hade jag rammat bussen trots att jag försökt bromsa..
Tyckte mest synd om passagerarna, är inte chauffören mer rädd om dom än så?