Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha och hur ska jag hitta en vikarie till kl 5 imorgon när det redan är 3 st borta från jobbet :o

Kommer vara helt omöjligt :(

Jag vill gärna ha kläder som går att använda både på hundpromenader och till andra tillfällen.. Kjol är knepigt i skogen :D Räknar dessutom med att komma på anställningsintervjuer snart och då är det inte kontorsjobb vi snackar utan mer fysiskt krävande jobb, känns fel att komma i opraktiska kläder då :p
Äsch pettitesser! Jag har ett flertal gånger fixat stallet och ut och kört ponny i klänning/kjol :p Och har faktiskt en gång haft kjol på mig på jobbet (som lokalvårdare) :p Men jag förstår hur du menar, ett helskotta det där med byxor :down:

Jag vill gärna ha kläder som går att använda både på hundpromenader och till andra tillfällen.. Kjol är knepigt i skogen :D Räknar dessutom med att komma på anställningsintervjuer snart och då är det inte kontorsjobb vi snackar utan mer fysiskt krävande jobb, känns fel att komma i opraktiska kläder då :p

Vad är opraktiska kläder?
Mvh hon som mockat och donat i stall iklädd i leggings och klänning ett flertalet gånger.. haha.

Det blev ingen brasa,fick ringa en granne för att få hjälp då jag inte tog mig upp ur soffan pga :turd: ryggen.
Så nu är jag smärtlindrad,fått kaffe och surar över att man inte ska kunna montera 2 fönster med tillhörande smygar o yttre lister utan att behöva förnedra sig :crazy::mad:

Äsch pettitesser! Jag har ett flertal gånger fixat stallet och ut och kört ponny i klänning/kjol :p Och har faktiskt en gång haft kjol på mig på jobbet (som lokalvårdare) :p Men jag förstår hur du menar, ett helskotta det där med byxor :down:

Jag har mockat och fixat utsläpp av 15 hästar i kavaj och svart kort kjol.... med jävla nylonstrumpor på benen i -20 grader.

Älskade mitt jobb men alltså att vara en proper och uppklädd kostymkvinna var inte riktigt min grej va....

Var på väg till jobbet när den som skulle morgonfodra ringde och lät som ett ånglok.

Det vart lite fartfyllt i sista stunden på andra perioden så jag tog och kollade till okapin och softade ner pulsen lite, det var mycket effektivt.
Kanske något för folk med högt blodtryck som landstinget borde införskaffa extra TV apparater till med endast en kanal :p

Så nu är den pvk:n borta och jag ska sova några timmar.

Börjar jobba kl 5 :idea:

Så in och jobba snabbt sedan bort och göra nästa jobb sen HEEEEM.

Ja och ringa chefen och informera om att jag bör vara hemma pga min lunginflammation :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
38 39 40
Svar
783
· Visningar
21 000

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka