Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kryddmått??!! Jag kör en tesked...
Känner mig lurad..Mmm kryddmått
Jag kör också på typ tesked men enligt dom "gamla" ska det bara vara kryddmått så man kan dricka det oftare
Äsch pettitesser! Jag har ett flertal gånger fixat stallet och ut och kört ponny i klänning/kjol Och har faktiskt en gång haft kjol på mig på jobbet (som lokalvårdare) Men jag förstår hur du menar, ett helskotta det där med byxorJag vill gärna ha kläder som går att använda både på hundpromenader och till andra tillfällen.. Kjol är knepigt i skogen Räknar dessutom med att komma på anställningsintervjuer snart och då är det inte kontorsjobb vi snackar utan mer fysiskt krävande jobb, känns fel att komma i opraktiska kläder då
Jag vill gärna ha kläder som går att använda både på hundpromenader och till andra tillfällen.. Kjol är knepigt i skogen Räknar dessutom med att komma på anställningsintervjuer snart och då är det inte kontorsjobb vi snackar utan mer fysiskt krävande jobb, känns fel att komma i opraktiska kläder då
Samarin dricker jag aldrigKlarar du av att dricka Samarin så fixar du Bikarbonat
Jag tycker inte att det smakar något alls men andra tycker tydligen inte likadant
Med tillhörande 12cm klackarVad är opraktiska kläder?
Mvh hon som mockat och donat i stall iklädd i leggings och klänning ett flertalet gånger.. haha.
Äsch pettitesser! Jag har ett flertal gånger fixat stallet och ut och kört ponny i klänning/kjol Och har faktiskt en gång haft kjol på mig på jobbet (som lokalvårdare) Men jag förstår hur du menar, ett helskotta det där med byxor
Cocktailklänning, högklackat och lång yllekappa funkar också at t mocka iVad är opraktiska kläder?
Mvh hon som mockat och donat i stall iklädd i leggings och klänning ett flertalet gånger.. haha.
Med tillhörande 12cm klackar
hahaha! Jag har aldrig skor med klack, aldrig någonsinMed tillhörande 12cm klackar
Vad ska man göra ikväll tro? Soffan, hockey Swe-Fin
Snygg läkare ?
Bör vara hemma? Du SKA vara hemma. Din chef får fixa vikarier. Du ska inte bry dig!Så nu är den pvk:n borta och jag ska sova några timmar.
Börjar jobba kl 5
Så in och jobba snabbt sedan bort och göra nästa jobb sen HEEEEM.
Ja och ringa chefen och informera om att jag bör vara hemma pga min lunginflammation