Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kryddmått??!! Jag kör en tesked...![]()
Känner mig lurad..Mmm kryddmått
Jag kör också på typ tesked men enligt dom "gamla" ska det bara vara kryddmått så man kan dricka det oftare![]()
Äsch pettitesser! Jag har ett flertal gånger fixat stallet och ut och kört ponny i klänning/kjolJag vill gärna ha kläder som går att använda både på hundpromenader och till andra tillfällen.. Kjol är knepigt i skogenRäknar dessutom med att komma på anställningsintervjuer snart och då är det inte kontorsjobb vi snackar utan mer fysiskt krävande jobb, känns fel att komma i opraktiska kläder då
![]()
Jag vill gärna ha kläder som går att använda både på hundpromenader och till andra tillfällen.. Kjol är knepigt i skogenRäknar dessutom med att komma på anställningsintervjuer snart och då är det inte kontorsjobb vi snackar utan mer fysiskt krävande jobb, känns fel att komma i opraktiska kläder då
![]()
Samarin dricker jag aldrigKlarar du av att dricka Samarin så fixar du Bikarbonat
Jag tycker inte att det smakar något alls men andra tycker tydligen inte likadant![]()
Med tillhörande 12cm klackarVad är opraktiska kläder?
Mvh hon som mockat och donat i stall iklädd i leggings och klänning ett flertalet gånger.. haha.
Äsch pettitesser! Jag har ett flertal gånger fixat stallet och ut och kört ponny i klänning/kjolOch har faktiskt en gång haft kjol på mig på jobbet (som lokalvårdare)
Men jag förstår hur du menar, ett helskotta det där med byxor
![]()
Cocktailklänning, högklackat och lång yllekappa funkar också at t mocka iVad är opraktiska kläder?
Mvh hon som mockat och donat i stall iklädd i leggings och klänning ett flertalet gånger.. haha.
Med tillhörande 12cm klackar![]()
hahaha! Jag har aldrig skor med klack, aldrig någonsinMed tillhörande 12cm klackar![]()
Vad ska man göra ikväll tro? Soffan, hockey Swe-Fin![]()
Snygg läkare ?
Bör vara hemma? Du SKA vara hemma. Din chef får fixa vikarier. Du ska inte bry dig!Så nu är den pvk:n borta och jag ska sova några timmar.
Börjar jobba kl 5
Så in och jobba snabbt sedan bort och göra nästa jobb sen HEEEEM.
Ja och ringa chefen och informera om att jag bör vara hemma pga min lunginflammation![]()