Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att sambon ska tina upp så att vi kan fodra hästarna och flytta på traktorn som någon (inte sambon) parkerat precis utanför stalldörren och jag kan inte flytta på den för jag orkar inte trycka ner kopplingen. Ännu mindre nu när bäckenet gör ont :crazy:

Väntar på att sambon ska tina upp så att vi kan fodra hästarna och flytta på traktorn som någon (inte sambon) parkerat precis utanför stalldörren och jag kan inte flytta på den för jag orkar inte trycka ner kopplingen. Ännu mindre nu när bäckenet gör ont :crazy:
Alltså gillar inte att du har ont men att sambon tinar upp.
Har ni så kallt?

En gång i tiden var jag helt ensam utan en enda människa att vända mig till oavsett vad....

i kväll sitter jag och är så tacksam för mina underbara hyresvärdar/grannar och mina få men fina vänner som finns i mitt liv och ni på buke :heart
Så mycket stöttning och tips och råd att jag blir helt rörd :heart
Känner mig så otroligt tacksam :bow:

Fått i mig två smörgåsar, teet är fortfarande lite för varmt trots den vanliga mängden mjölk så får vänta lite till på det. Börjat läsa i en Harlequin romantik pocket i väntan på att dagens Top model avsnitt ska komma ut på D-play.

Hästarna motionerade och jag kunde sitta ner i traven utan att få ont i ryggen :D
Flipperkulan var lite mer sansad idag, men jobba på töm ett antal dagar till känns lämpligt. Börjar nog bli gammal :cautious:O_o
Strax dusch och sen sängen med ljudbok. Nu är det två dagar i rad som jag varit riktigt pigg efter jag sovit siesta och orkat fixa lite vardagspysslen hemma och med hästarna. Är det så det ska vara? :confused:

Inte för att vara sån men ska det inte vara XXXVII? :confused: :angel:

Det blev för övrigt nästan två timmar ute på min lilla pokerunda :D

Den förra tråden hette XXXV så jag tror att XXXVI stämmer eller :confused:

Alltså jag kan räkna 22×100 men då är det ju för fasen siffror :D

Annars är det typ trippel X och Vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
22 23 24
Svar
469
· Visningar
11 761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka