Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortsätter söka jobb. Har fått iväg två ansökningar ikväll. Stör mig också enormt mycket på att det i vissa annonser står att de söker män som vill jobba hos dem, enbart för att det är vanligast med män som jobbar inom vissa yrken... Hur svårt ska det vara att de söker "en person" eller "en man/kvinna" eller vad sjutton som helst. Ibland har det varit så extremt att jag vägrat söka just pga sådant...

Bör vara hemma? Du SKA vara hemma. Din chef får fixa vikarier. Du ska inte bry dig! :rage:

Min chef sitter i Kista och jag i Västerås.

Jag har bara ett område som måste städad imorgon sedan ordnar resten sig.

Det är ju liksom MITT jobb att fixa vikarier och även planera jobben vi har.

Men ja behövs det så slår jag och min chef våra kloka huvuden ihop tillsammans och löser det.

Just nu är det dock jäkligt problematiskt pga personalbrist och det självklart just denna vecka.

Min chef sitter i Kista och jag i Västerås.

Jag har bara ett område som måste städad imorgon sedan ordnar resten sig.

Det är ju liksom MITT jobb att fixa vikarier och även planera jobben vi har.

Men ja behövs det så slår jag och min chef våra kloka huvuden ihop tillsammans och löser det.

Just nu är det dock jäkligt problematiskt pga personalbrist och det självklart just denna vecka.
Fast din chef ska väl ändå fixa när du är sjuk?

Jag har aaaaaldrig gått till jobbet fastän jag borde varit hemma och sjukskriven :angel:

Fast din chef ska väl ändå fixa när du är sjuk?

Jag har aaaaaldrig gått till jobbet fastän jag borde varit hemma och sjukskriven :angel:

Inte jag heller :confused:

Det här är första och enda gången :angel:

Alltså jag fixar den städningen. Jag får väl fuska :nailbiting:

Nå men jag ringer in en kollega som kan komma och hjälpa mig.

Kollegan ska dock iväg själv på eftermiddagen och så även den andra och den tredje är utomlands.... Sedan är de är det lilsom bara en ordinarie kvar och en vick :nailbiting:

Hemma igen men dom glömde nålen i armvecket :rofl:

Jag gjorde också det :p

Jajja bara att dra själv :p
Det har dom lyckats med på mig också när jag låg inne då jag nästan blev ihjälsparkad. Jag var nog så elak så dom sparkade ut mig i förtid. :o
Jag skulle in och ta bort stygnen om en vecka sa dom men jag hörde aldrig nåt så don tog veterinären bort. På återbesöket sa läkaren "ja visst ja, vi glömde ju kalla dig när stygnen skulle tas". "Inga problem för dom tog distriktsveterinären bort" sa jag, stackars läkaren höll på att få ett frispel. :rofl:

@MacGyver Distriksveterinär alá 2 stycken bröder gissar jag på att du åsyftar?
/hallonsaft skulle inte bli förvånad alls, nej vadå jag vet inget om något eller vi har inte, nej.. :angel:

Äh vadå veterinärer kan sånt med.
Inte sjutton åkte jag inte till sjukhuset när jag jobbade alltid.
Fanns ju det mesta på plats haha

Så sant.

Annars går det bra med att bli tvingad att gå till VC för att plocka stygn och sköterskan misslyckas och ska gå och hämta andra verktyg och ev. hjälp.
(redan mitt misslyckade försök att slippa ta mig dit och sen detta, jag bara log)
När hon kom tillbaks utbrast hon: jag ser inte stygnen?
Jag: Men det gör jag.
Hon: va? det kan du inte för du har ju ingen spegel.
Då bad jag henne titta på bordet och sa: tack och hej.

Äh vadå veterinärer kan sånt med.
Inte sjutton åkte jag inte till sjukhuset när jag jobbade alltid.
Fanns ju det mesta på plats haha
Ja har man hållit på med djur så är ju sånt plättlätt fast mina satt alldeles för nära ena ögat för att mecka bort själv.

Nej en semestervikarie, men han hade hört talas om mig så han blev inte förvånad. :D
McG - ökänd. :o

Jag råkade bli det lite extra hos ena brodern, men det var faktiskt hans eget fel och han garvade när han kom på vem jag var och vart jag skulle placeras för att få ihop det sen skrattade han rakt ut.
Andra brodern har jag med haft en del med att göra under åren men en mera strikt relation :rofl:

Jag råkade bli det lite extra hos ena brodern, men det var faktiskt hans eget fel och han garvade när han kom på vem jag var och vart jag skulle placeras för att få ihop det sen skrattade han rakt ut.
Andra brodern har jag med haft en del med att göra under åren men en mera strikt relation :rofl:
Det DÄR vill jag höra mera om! :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 46 47 48
Svar
955
· Visningar
36 213
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 162

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok