Glömde
Och så länge det inte blir buketräff den helgen så borde det gå bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömde
Bara gör!Törs inte![]()
Vi går väl se vad som händer nu....Va fan?Trodde vi skulle få det hela live!
Jaja, sätt igång och berätta då![]()
Puh.
Haft planeringsdag i vår organisation hela dagen. Intressanta samtal och idékläckande. jag är uppfylld och påfylld med energi.
Jag stod för maten och fick beröm Har uruselt matlagningsförtroende efter åren med exet som inte gillade vad jag lagade. Till och med brödet fick beröm.
Tyvärrfick jag reda på ett superintressant seminarium i oktober och inser att jag nog måste kosta på mig en obetald semesterdag. Det är för spännande för att missa.
Vi bokar pensionat och om du kan och vill ta honom så kan vi avboka det i så fall!Glömde
Och så länge det inte blir buketräff den helgen så borde det gå braska bara kolla om han får vara med på jobbet eller om mamma vill ha honom dagtid
![]()
Tittar på den där okapin i Danmark. Är nog på g nu för nån har ändrat kameravinkeln.
Men vad sjutton dåHahaha det har varit på G många gånger nu![]()
Var den för stark då eller ?Eller var det Fallang mat som tanten sägerSå nu blir det sängen, snart iallafall.
Min mage uppskattade inte thaimat![]()
Var den för stark då eller ?Eller var det Fallang mat som tanten säger![]()
Ikväll har jag haft i Fucitalmic i ögonen första gången. Ska göra det morgon och kväll i en vecka innan operationen.
Sved skapligt men jag fick ingen dimsyn. Var rädd att den skulle vara fet så jag skulle se dåligt en stund efteråt men det verkar inte vara någon fara. (jag ska ju dosera på morgonen och kör bil till jobbet).
Nä, bilkörning på 100-väg blir så spännande då.....Hade inte varit så roligt om du fått dimsyn![]()
Nä det var Svensson thai![]()