Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har beslutsångest, igen, den här gången ang bikini :banghead: Har hittat en underdel som jag vill ha, men där jag är osäker på storleken. Har hittat två överdelar som skulle kunna vara bra, men kan inte bestämma mig för vilken som är bäst. Å andra sidan är de så billiga att jag kanske kan köpa båda...

Ska äta lite, sjunga en stund och försöka fokusera på annat ett tag.

Har fnissat och gråtit igenom nattningen av A. Ibland saknar vi pappa väldigt mycket :heart
biteme_bigarmhug.gif

Pssst @Asko, är du beredd på att starta en ny tråd snart? :D

Den här tog väl inte ens två veckor att fylla?! :cautious:

Har varit ute och fiskat .Tänkte få lite ädelfisk men det blev 90 abborrar istället så nu har jag rensat fisk i en ½ timme .Går smidigt med en sax men det var inte någon större fisk utan den blir perfekt till att frittera .Men det var rena turen jag kom tillbaka till bilen då ryggen tröttnade men hittade några pinnar att stödja mig på .Tänk att man är drygt 50 och som en 100 åring i kroppen !

Har blivit nattad av T. Han lovade att finnas intill mig hela natten. Tydligen är det bara mig han drömmer om nuförtiden, både dag- och nattdrömmar, så i den drömvärlden ska jag befinna mig de kommande fem timmarna.
Nattinatti tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka