Läste planterat revben och undrade vad det var för konstigt hahahahÄr ensam hemma då maken är på konsert ikväll. Har planerat revben, cola, målarbok och film!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste planterat revben och undrade vad det var för konstigt hahahahÄr ensam hemma då maken är på konsert ikväll. Har planerat revben, cola, målarbok och film!
Tack! hoppas också det@Trott
Gratulerar med nytt jobb! Hoppas du kommer att trivas!
Hahaha! Måste bara dela med mig av vad jag hittade när jag googlade bild på kepsförvaring.
Är ni också less på att trista sladdar hemma? Här kommer ett formidabelt tips för uttråkade:
Trä kulor på sladden
Kan du få dom att hänga upp dom på krokar då om du sätter upp ett gäng?Någon som har en bra lösning hur man har kepsar om man inte har en hatthylla? Kepsar används mycket här hemma men de blir gärna liggande på någon bänk, ramlar ner på golvet och så blir de dammiga... Jag försökte lägga dem i en korg men det var visst helt omöjligt att lägga tillbaka dem i den...
Varför ?Känner mig sjukt löjlig som ligger i soffan och gråter
Känner mig sjukt löjlig som ligger i soffan och gråter
Känner igen känslanUsch vad jag hatar sån här trötthet att jag bara sitter rakt upp och ner i soffan. Ändå känner jag mig rastlös och vill göra något. Men jag orkar inte. Snacka om moment 22
Inget att gilla kanske egentligen, men tur det inte bara är jag som kan känna så.Känner igen känslan
Har ni fått ändrat utseende på sidorna i de olika forumen?
När jag går in på ett nytt forum så har namnen under avataren försvunnit, likaså antalet sidor i trådarna och vem som skapat tråden!!
Vad händer