Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahaha! Måste bara dela med mig av vad jag hittade när jag googlade bild på kepsförvaring.

Är ni också less på att trista sladdar hemma? Här kommer ett formidabelt tips för uttråkade:
veckans_diy_50a14c329606ee770376a3ae.jpg

:rofl: Trä kulor på sladden :rofl::rofl::rofl:

Som gjort för att jag skulle trilla och slå ihjäl mig :rofl:

Någon som har en bra lösning hur man har kepsar om man inte har en hatthylla? Kepsar används mycket här hemma men de blir gärna liggande på någon bänk, ramlar ner på golvet och så blir de dammiga... :meh: Jag försökte lägga dem i en korg men det var visst helt omöjligt att lägga tillbaka dem i den... :meh:
Kan du få dom att hänga upp dom på krokar då om du sätter upp ett gäng?
Har du inte lite bockhorn du kan göra hängare av ;)

Sitter och stirrar på datorn som installerar uppdatering 26 av 159
Har bara 170 kvar sen att installera men måste ta några i taget annars kraschar datorn :meh:

Jag är lite irriterad på att jag har sån otur med saker som jag har bokat långt i förväg.
För flera månader sen bokade jag en passtid för dottern. (Kaos här i Skåne med passtider!) Tiden är på måndag och eftersom jag inte hade schema för den dagen valde jag tiden 18.50 (slutar senast 18.00). Nu visar det sig att jag är ledig och bara det är skäl nog att bli irriterad. Dessutom ska jag lämna ena ponnyn till medryttaren på hennes praktikplats. Det kan jag dock göra tidigast 17.00. Det innebär att det blir stressigt och att jag inte kommer ha tid att gå runt och titta på anläggningen.
Utöver allt detta så har den transport jag hyrt de senaste månaderna blivit såld. Det innebär att det är bökigt att hitta en transport att hyra som inte kräver att jag kör 2-3 mil bara för att hämta släpet. Det har jag nämligen varken tid eller lust med :mad:

Har ni fått ändrat utseende på sidorna i de olika forumen?
När jag går in på ett nytt forum så har namnen under avataren försvunnit, likaså antalet sidor i trådarna och vem som skapat tråden!!
Vad händer :nailbiting:

Har ni fått ändrat utseende på sidorna i de olika forumen?
När jag går in på ett nytt forum så har namnen under avataren försvunnit, likaså antalet sidor i trådarna och vem som skapat tråden!!
Vad händer :nailbiting:

Samma här. Väldigt störigt eftersom jag då inte kan välja att gå till sista sidan i tråden direkt :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka