Jag hakar på din annonsLåt oss annonsera tillsammans.
Jag lägger till -bra på sex.
I övrigt är kraven de samma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hakar på din annonsLåt oss annonsera tillsammans.
Jag lägger till -bra på sex.
I övrigt är kraven de samma
Ett par veckor tror jag det tog för min svärmor i höstas innan namnbytet hade gått igenom.Någon som vet hur länge det tar för skatteverket att registrera en namnändring när brevet kommit in?
MvH - Otålig
P.s. viss lögn, snarare desperat då jag behöver det nya passet för att få ett visa för Kina och för en resa jag undervisar på den 12:e Juli
Tog över en månad innan jag fick bekräftelsen.Någon som vet hur länge det tar för skatteverket att registrera en namnändring när brevet kommit in?
MvH - Otålig
P.s. viss lögn, snarare desperat då jag behöver det nya passet för att få ett visa för Kina och för en resa jag undervisar på den 12:e Juli
Ett par veckor tror jag det tog för min svärmor i höstas innan namnbytet hade gått igenom.
Tog över en månad innan jag fick bekräftelsen.
Skulle ju också ha nytt pass i den vevan haha.
Och jag har ju inget annat leg
Panik med andra ord
Det tar ju liksom två veckor för passet också Men det här är liksom första perioden jag faktist har någon som helst tid med att fixa med det här, det har liksom inte funnits några luckor de senaste sex månaderna där det ens finns i närheten av tillräckligt med tid för att ändra med pass, olika visum och forskningstillstånd
Det var inte ens att tänka på att försöka skicka brevet från Malaysia, man vet inte riktigt när det anländer då . Ett paket jag skickade den 5:e maj därifrån som skulle ta två veckor anlände precis i rätt land. Ett annat som skulle ta fyra veckor och skulle till Sverige, anlände precis i Hong Kong
Vart bor du? Ta Nutella på dom. Nötter är braSitter och äter (svenska? fan trot) men goda jordgubbar, blev lite galen eftersom de var så billiga och köpte fem kartonger är det någon trevlig bukefalist som vill hjälpa mig äta upp dem innan de ruttnar? Borde köpt vispgrädde eller glass men försöker vara lite nyttig.