Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför ?
Har nåt hänt?
Kram
I och med att det inte var sagt något annat hade jag räknat med att umgås med pojkvännen ikväll, men så blev det inte. Därför är det tydligen katastrof ikväll Vill verkligen inte att det skall vara så, därför känner jag mig löjligDet relevanta är väl varför du gråter?
I och med att det inte var sagt något annat hade jag räknat med att umgås med pojkvännen ikväll, men så blev det inte. Därför är det tydligen katastrof ikväll Vill verkligen inte att det skall vara så, därför känner jag mig löjlig
Jag är en planerande människa i grunden. Men den här reaktion är löjligOkej. Brukar du reagera så kraftigt när saker inte blir som du har trott eller är det en oväntad reaktion?
Jag är en planerande människa i grunden. Men den här reaktion är löjlig
Det finns en bakomliggande diagnos som bidrar till att jag måste planera, för att må braJag förstår vad du menar. Är det en egenskap hos dig som du sedan tidigare har velat förändra?
Det finns en bakomliggande diagnos som bidrar till att jag måste planera, för att må bra
Jag eldar i spispannan för att inte frysa.
Det är juni för i helvete
Katten är skitnöjd, matte har plockat fram duntäcket igen...Jag har helt ok inne nu men räknar kallt () med att få elda i morgonbitti, precis som idag. Blä