Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
I och med att det inte var sagt något annat hade jag räknat med att umgås med pojkvännen ikväll, men så blev det inte. Därför är det tydligen katastrof ikväll :meh: Vill verkligen inte att det skall vara så, därför känner jag mig löjlig

Okej. Brukar du reagera så kraftigt när saker inte blir som du har trott eller är det en oväntad reaktion?

Summerar man dagen så har jag dammsugit. Tvätten är klar förutom en maskin som jag kör imorgon. Hästen blev inte riden eftersom de har dragit igång med att fixa ridbanan när vi kom dit. Så vi hjälpte till med det istället. Ett rejält arbetspass med grävning, krattning och ogräshackning. Och upp dragning av ett antal tall, gran och björkplantor. Det blir väldigt bra och banan blir typ två meter bredare. :up:

Kan räkna till 25 knottbett bara på armarna efter dagens jobb på ridbanan. Vill inte veta hur många jag har i hårbotten. O_o

Jag är så himla trött på min kropp som gått bananas :rage: :banghead: den kan väl bara bestämma sig :mad: att vela så här fram och tillbaka gör mig galen :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka