R
Reykjavik
Jag också! Var har alla tagit vägen?Jag är lite besviken på att natten inte inneburit en ny tråd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag också! Var har alla tagit vägen?Jag är lite besviken på att natten inte inneburit en ny tråd![]()
Jag har sovitJag också! Var har alla tagit vägen?![]()
Ja det är en tjärn där dom satt i ädelfisk och det finns hur mycket småfisk som helst .Var dit i mitten på veckan men då slängde jag tillbaka småfisken och jag slutade räkan vid 50 och jag slängde tillbaka nästa lika mycket till men det är lika bra att ta så mycket småabborre som man får upp så ädelfisken inte blir utan mat .Det är nackdelen med att inte ha gädda som håler efter småfisken och då blir abborrarna större i en annan tjärn så är det gädda och där brukar jag få abborre som väger mellan 0,2-0,9 kg men då får man inga mängder istället !
Ibland, ibland kan jag känna att "Nää den informationen hade jag klarat mig utan"!Jag bajsar nog en stund till.......
Bara ibland?Ibland, ibland kan jag känna att "Nää den informationen hade jag klarat mig utan"!
![]()
![]()
![]()
Men nu borde jag gå upp och starta en tvättmaskin och sen åka till stallet
Du har ändå bara typ 7 kvar![]()
Ska ni göra nåt roligt idag?Jag försöker komma hemifrån. Barnet är som vanligt seg som sirap...
Jag hade tänkt att åka till hästens dag på ridskolan, men A var inte så sugen på de konstigt nog. Sen måste jag städa på dagis och handla, men det tänkte jag att hon får slippaSka ni göra nåt roligt idag?
Haha okej